• 4
  • 5
2024-01-31, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hooke
Kan du förtydliga frågan eller satte du dit frågetecknet på fyllan?

Mottagaren av frågan synes ha förstått och besvarat frågan. Jag ser mot den bakgrunden ett förtydligande som obehövligt.
Citera
2024-01-31, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legalknowledge
Född 1948. Så kanske läge att börja fundera på pensionen.

Helt klart! Och har varit rätt länge.
Citera
2024-02-03, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALL_MAKT_ÅT_ARNE
Han är rätt blind ,ser som genom jäkligt frostade glas typ , jobba med han för många år sen ,då hade han glasögon som motsvarade hans blindhet som man kunde testa , kan blivit värre genom åren med hans hårda leverne. Han märkte väl det på att hon va tyst o lukta kanske..... tråkigt då när jag jobba med han va det en skön snubbe , förstår han tog till spriten när han blev blind , han var konstnär o hållde på med o sälja antikviteter innan o fortsätter med o köpa o sälja även efter han blev blind. Men målningarna blev det inte mycket av efter det

Det är väl inte den karln som brukar gå med en vit blindkäpp borta vid Pärlans gatukök ibland? . Det är den enda jag kan komma på som skulle vara blind och som gått i närheten av Belfragegatan .
Citera
2024-02-03, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insekter1993
Det är väl inte den karln som brukar gå med en vit blindkäpp borta vid Pärlans gatukök ibland? . Det är den enda jag kan komma på som skulle vara blind och som gått i närheten av Belfragegatan .

Jo det stämmer.
Citera
2024-02-05, 19:52
Medlem
RileyScotts avatar
L*na St*gh registrerades som avliden 2024-02-02.

* E
* I
Citera
2024-02-05, 19:53
Medlem
RileyScotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Jo det stämmer.
Ohfan, han fick jag hjälpa en gång för han var påväg rätt ut i gatan.
Han ser ju typ Ingenting 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Citera
2024-02-06, 01:33
Medlem
Sesambiffs avatar
Har vi någon mer bakgrundsinformation om blindstyret, samt ett fotografi kanske?
Citera
2024-02-09, 10:41
Medlem
Hon har väl pundat ihjäl sig sj troligen alltid varit kompis med alkoholen och drogerna tyvärr.
Citera
2024-02-12, 14:20
Medlem
Mannen är nu släppt.. och då brukar det vara på sakliga skäl, kvinnan har nog dött en naturlig död, har väl kraftiga missbruks problem med sig i ryggsäcken som hjälpt henne till denna förtidiga död..
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in