Han är rätt blind ,ser som genom jäkligt frostade glas typ , jobba med han för många år sen ,då hade han glasögon som motsvarade hans blindhet som man kunde testa , kan blivit värre genom åren med hans hårda leverne. Han märkte väl det på att hon va tyst o lukta kanske..... tråkigt då när jag jobba med han va det en skön snubbe , förstår han tog till spriten när han blev blind , han var konstnär o hållde på med o sälja antikviteter innan o fortsätter med o köpa o sälja även efter han blev blind. Men målningarna blev det inte mycket av efter det
Det är väl inte den karln som brukar gå med en vit blindkäpp borta vid Pärlans gatukök ibland? . Det är den enda jag kan komma på som skulle vara blind och som gått i närheten av Belfragegatan .
Det är väl inte den karln som brukar gå med en vit blindkäpp borta vid Pärlans gatukök ibland? . Det är den enda jag kan komma på som skulle vara blind och som gått i närheten av Belfragegatan .
Mannen är nu släppt.. och då brukar det vara på sakliga skäl, kvinnan har nog dött en naturlig död, har väl kraftiga missbruks problem med sig i ryggsäcken som hjälpt henne till denna förtidiga död..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!