2024-02-20, 23:38
Alla vill vi ha en kvinna med Linnéas utseende
2024-02-21, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Alla vill vi ha en kvinna med Linnéas utseende

Linnea ser naturligt bra ut, speciellt om hon nu är så snål som hon verkade på "DEL 1"-videon på hennes egna kanal. Men hon ser mindre bra ut med så mycket fillers som hon har nu.
Jag har även följt snacket i "Chrippas" tråd på Flashback där det påstås mindre smickrande saker om vår favoritLinnea.

Jag citerar inlägget här då det bara är irriterande att folk skriver om vår Linnea i den andra tråden. Vad tänker ni om dessa påståenden, finns det någon sanning bakom dem?

Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Linnea som skrattade under hela konfrontationen är en äcklig hora som brås på sin morsa.

Det stämmer att Linnea verkar gilla drama. Det kan mycket väl vara en anledning till att hon valt att gå tillbaka till "Chrippa" som hon påstår spottar henne i ansiktet och förnedrar henne (sexuellt?) varje dag.
Men finns det belägg för att Linnea sålt sin kropp?
Har Linneas mamma gjort det, eller vad är hennes "grej"?

Citat:
Genast kommer Laddtorsken ut med Fnasket som för övrigt har legat med över 400 män, majoriteten utländska, och har en vagina stor nog för att en 747 kan flyga igenom

Vi vet att "Chrippa" kallat Linnea för "blatteälskare", men kan det verkligen stämma att hon legat med över 400 män, varav majoriteten utländska?
Varifrån kommer uppgiften om att hon har en väldigt stor vagina?

Citat:
Hela tiden har Laddtorsken och den där lössläppta WT-horan volym 10/10 på skrikrösten, medan Anjo pratar lugnare på volym 4

Jag har också fått intrycket av att Linneas röstvolym ökat sen hon gjorde sin egna video "DEL 1".
Kan det vara så att hennes volym "influerats" av "Chrippa"?

Citat:
Laddtorsken bjuder in Anjo till lägenheten. Anjo går raka vägen in och bemödar sig inte att ens röra eller titta på det där ludret som samma dag blivit påsatt av fler män än jag har fingrar.

Om uppgiften stämmer om att Linnea haft sex med 10 killar bara den dagen (majoriteten utländska?) måste hon ha varit med mer än 400 killar totalt.

Citat:
Den oförnekliga sanningen är att 99% tycker att Anjo är en jävla chad, alfa, KUNG, medan max 1% tycker att Laddtorsken och Fnasket är bra människor. Dessa är simps som alla försöker ligga med Fnasket då ordet sprids snabbt om hur enkelt det är. Kom igen, till och med Laddtorsken kunde ju få henne HAHAHAH

Finns det några belägg för att Linnea skulle vara lättfotad? "Chrippa" antyder t ex att det är problematiskt att hon "följer" så många killar på instagram och ifrågasätter detta i Linenas video "DEL 1". Någon som vet mer om detta? Var hon känd som Malmös lastkaj?
2024-02-21, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyraMynt
Linnea ser naturligt bra ut, speciellt om hon nu är så snål som hon verkade på "DEL 1"-videon på hennes egna kanal. Men hon ser mindre bra ut med så mycket fillers som hon har nu.
Jag har även följt snacket i "Chrippas" tråd på Flashback där det påstås mindre smickrande saker om vår favoritLinnea.

Jag citerar inlägget här då det bara är irriterande att folk skriver om vår Linnea i den andra tråden. Vad tänker ni om dessa påståenden, finns det någon sanning bakom dem?

Det stämmer att Linnea verkar gilla drama. Det kan mycket väl vara en anledning till att hon valt att gå tillbaka till "Chrippa" som hon påstår spottar henne i ansiktet och förnedrar henne (sexuellt?) varje dag.
Men finns det belägg för att Linnea sålt sin kropp?
Har Linneas mamma gjort det, eller vad är hennes "grej"?

Vi vet att "Chrippa" kallat Linnea för "blatteälskare", men kan det verkligen stämma att hon legat med över 400 män, varav majoriteten utländska?
Varifrån kommer uppgiften om att hon har en väldigt stor vagina?

Jag har också fått intrycket av att Linneas röstvolym ökat sen hon gjorde sin egna video "DEL 1".
Kan det vara så att hennes volym "influerats" av "Chrippa"?

Om uppgiften stämmer om att Linnea haft sex med 10 killar bara den dagen (majoriteten utländska?) måste hon ha varit med mer än 400 killar totalt.

Finns det några belägg för att Linnea skulle vara lättfotad? "Chrippa" antyder t ex att det är problematiskt att hon "följer" så många killar på instagram och ifrågasätter detta i Linenas video "DEL 1". Någon som vet mer om detta? Var hon känd som Malmös lastkaj?

Har det kommit från anjo eller någon annan från apgänget finns det inga belägg för det. Så jag tror inte att hon är det, hon verkar inte vara det heller.
2024-02-22, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Har det kommit från anjo eller någon annan från apgänget finns det inga belägg för det. Så jag tror inte att hon är det, hon verkar inte vara det heller.

I den här tiktok liven så säger Linnea att "Chrippa" är lika gammal som hennes mamma.
https://www.youtube.com/watch?v=CdkQXGTrY9g
Om det stämmer måste Linneas mamma fött henne när hon var väldigt ung?
2024-02-23, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
11 år, det är väl så det går till i sekten.

Jag brukar inte vara den som dömer men en 11-årig mamma låter nästan sjukt.
Då var hon inte ens tonåring när hon blev gravid...

Citat:
Där finns inga bevis för en sekt. Men förstår att någon så iqbefriad som dig inte vet skillnaden.

Edit: om det finns så får du ju gärna lägga upp så vi andra också kan få se.

Du tycker inte själv att 11 år är anmärkningsvärt ungt att bli mamma???
När du skriver "där finns inga bevis för en sekt" så låter det som att det finns en sekt ändå, som folk talar om? Vad är det för sekt?
2024-02-23, 13:46
Medlem
Citat:
Jag brukar inte vara den som dömer men en 11-årig mamma låter nästan sjukt.
Då var hon inte ens tonåring när hon blev gravid...

Du tycker inte själv att 11 år är anmärkningsvärt ungt att bli mamma???
När du skriver "där finns inga bevis för en sekt" så låter det som att det finns en sekt ändå, som folk talar om? Vad är det för sekt?

Jo absolut är det sinnessjukt att bli gravid så ung. Men vad har det med tråden att göra? En enkel googling ser du att linneas mamma va i linneas ålder när hon blev gravid.

Har du inga konkreta bevis är jag inte intresserad att diskutera med dig. Enklare att diskutera med en vägg isåfall, för den kommer med fler konkreta frågeställningar och bevis än vad du gör.
2024-02-23, 14:07
Medlem
TheMongoKids avatar
Linneas mamma är 45 år. Cased closed!
2024-02-23, 14:09
Medlem
Citat:
Jo absolut är det sinnessjukt att bli gravid så ung. Men vad har det med tråden att göra? En enkel googling ser du att linneas mamma va i linneas ålder när hon blev gravid.

Säkert att du googlat på rätt person? Linnea själv påstår att hennes mamma är född samma år som "Chrippa" och enligt tidigare diskussion i tråden skulle det innebära att hon blev gravid när hon bara var 11 år gammal.

Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
Linneas mamma är 45 år. Cased closed!

Då borde hon vara född 1979, men Linnea själv hävdar att hon är född samma år som "Chrippa", 1989.

Citat:
Har du inga konkreta bevis är jag inte intresserad att diskutera med dig. Enklare att diskutera med en vägg isåfall, för den kommer med fler konkreta frågeställningar och bevis än vad du gör.

Du tror att du är ensam om att inte vilja diskutera med någon som saknar bevis?
Jag ifrågasatte ditt svar till "toonajnwan". Om det nu inte hade funnits någon sekt som du kände till så hade du väl svarat personen något i stil med "vilken sekt?". Istället gick du direkt in i försvarsställning och sa att det inte fanns några bevis för att det är en sekt. På ditt svar låter det alltså som att det finns en sekt som du har ett personligt intresse av att det inte kommer upp diskussion om.

Sekten nämns i flera dokument i slutet av Liam Ms video "Mitt svar till CHRIPPA och Linnea" och jag vet att varje mynt har två sidor, men jag tror inte det är en slump.
https://www.youtube.com/watch?v=ELvD5vmz3ik

Här är ett av de dokument som tas upp:
Citat:
Det har ramlat in anmälningar mot den kristna skolan Segrande liv. Enligt avhoppare är församlingen en sekt. ”Det är problematiskt att de får lov att fortsätta driva skola. Det strider mot vad det svenska samhället står för och vad vi lär barn om demokrati och likabehandling”, säger Pål Nilsson, som lämnat församlingen.
https://etidning.lokaltidningen.se/p...56523/33957145
2024-02-23, 14:18
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Då borde hon vara född 1979, men Linnea själv hävdar att hon är född samma år som "Chrippa", 1989.
https://www.merinfo.se/person/Malm%C...00/bwoi2-54icg
2024-02-23, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
https://www.merinfo.se/person/Malm%C...00/bwoi2-54icg

Säker på att det är rätt Linnea? "Chrippas" Linnea har flera gånger själv hävdat att hon är 24 år och den personen du länkar till ska vara 23 år gammal.
2024-02-23, 14:35
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Säker på att det är rätt Linnea? "Chrippas" Linnea har flera gånger själv hävdat att hon är 24 år och den personen du länkar till ska vara 23 år gammal.
Enligt mrkoll.se:

Tavastgatan 45 lgh 1103
11824 Stockholm
Flyttade till denna tidigare adress 2023-09-16

https://mrkoll.se/person/boende-med-...rAuerAuerAuerA

Det Chrippa sagt är väl att hon snart är 24 år, vad jag kommer ihåg.
Senast redigerad av TheMongoKid 2024-02-23 kl. 14:37.
2024-02-23, 15:17
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Video när Anjo kom förbi Linnea och pojkvännen "Chrippa" igår.
Mycket gap i bägge riktningar.
https://www.youtube.com/watch?v=g2BIDuhoNl4
L verkar inte vara den ärligaste personen. Ljuger, ljuger och ljuger.
Chrippa reagerar antagligen med ilska för att han vet innerst inne att Linnea ljuger, och han har svårt att hålla ihop alla korten.
Varför filmar hon allt och alla? Lever på att hota människor också; "jag har hur mycket som helst på er alla, vänta och se bara"
vad är det för jävla sätt? har inte hennes morsa lärt henne hyfs?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in