Citat:
Ursprungligen postat av
JagandeBjornen
Alla vill vi ha en kvinna med Linnéas utseende

Linnea ser naturligt bra ut, speciellt om hon nu är så snål som hon verkade på "DEL 1"-videon på hennes egna kanal. Men hon ser mindre bra ut med så mycket fillers som hon har nu.
Jag har även följt snacket i "Chrippas" tråd på Flashback där det påstås mindre smickrande saker om vår favoritLinnea.
Jag citerar inlägget här då det bara är irriterande att folk skriver om vår Linnea i den andra tråden. Vad tänker ni om dessa påståenden, finns det någon sanning bakom dem?
Citat:
Ursprungligen postat av
Finnj-vel
Linnea som skrattade under hela konfrontationen är en äcklig hora som brås på sin morsa.
Det stämmer att Linnea verkar gilla drama. Det kan mycket väl vara en anledning till att hon valt att gå tillbaka till "Chrippa" som hon påstår spottar henne i ansiktet och förnedrar henne (sexuellt?) varje dag.
Men finns det belägg för att Linnea sålt sin kropp?
Har Linneas mamma gjort det, eller vad är hennes "grej"?
Citat:
Ursprungligen postat av
Finnj-vel
Genast kommer Laddtorsken ut med Fnasket som för övrigt har legat med över 400 män, majoriteten utländska, och har en vagina stor nog för att en 747 kan flyga igenom
Vi vet att "Chrippa" kallat Linnea för "blatteälskare", men kan det verkligen stämma att hon legat med över 400 män, varav majoriteten utländska?
Varifrån kommer uppgiften om att hon har en väldigt stor vagina?
Citat:
Ursprungligen postat av
Finnj-vel
Hela tiden har Laddtorsken och den där lössläppta WT-horan volym 10/10 på skrikrösten, medan Anjo pratar lugnare på volym 4
Jag har också fått intrycket av att Linneas röstvolym ökat sen hon gjorde sin egna video "DEL 1".
Kan det vara så att hennes volym "influerats" av "Chrippa"?
Citat:
Ursprungligen postat av
Finnj-vel
Laddtorsken bjuder in Anjo till lägenheten. Anjo går raka vägen in och bemödar sig inte att ens röra eller titta på det där ludret som samma dag blivit påsatt av fler män än jag har fingrar.
Om uppgiften stämmer om att Linnea haft sex med 10 killar bara den dagen (majoriteten utländska?) måste hon ha varit med mer än 400 killar totalt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Finnj-vel
Den oförnekliga sanningen är att 99% tycker att Anjo är en jävla chad, alfa, KUNG, medan max 1% tycker att Laddtorsken och Fnasket är bra människor. Dessa är simps som alla försöker ligga med Fnasket då ordet sprids snabbt om hur enkelt det är. Kom igen, till och med Laddtorsken kunde ju få henne HAHAHAH
Finns det några belägg för att Linnea skulle vara lättfotad? "Chrippa" antyder t ex att det är problematiskt att hon "följer" så många killar på instagram och ifrågasätter detta i Linenas video "DEL 1". Någon som vet mer om detta? Var hon känd som Malmös lastkaj?