Citat:
Ursprungligen postat av
Flaskpostens
Ju mer jag läser och hur snacket går så börjar jag undermedvetet känna avsky för kvinnor. Kan ni hjälpa mig?
Manshatet är utspritt överallt och man bli inte förvånad att läsa någon manshatande kommentar på Facebook osv. Kvinnohatet känns inte lika öppet? Men har på senare tid börjat avsky kvinnor, räcker med att jag ser de i en film eller på tv så börjar tankarna.
Är detta ett försvar mot allt manshatande man får uppleva? Varför är kvinnohatet så stort idag?
Vad ska jag göra?! Jag älskar kvinnor inombords..
En hatkärlek mellan man och kvinna har alltid existerat egentligen vi förstår inte varandra ännu sämre i nutid med feminism och skit du säger ju själv att du älskar kvinnor men du möts av hat tillbaks klart du blir hatisk av sånt.
Tycker inte kvinnohatet är utbrett idag snarare används olika stämplar för att tysta män däremot när vi påpekar rena dumheter. Incels som smäller bombar och skjuter folk var? Dom målar upp en grupp ensamma män som inte skadat någon som ett hot medans det finns riktiga hot i riket dom inte vill prata om utan lägger över skulden på "män" såklart i sin dumhet när verkligheten och deras fantasier inte mötte varandra direkt. Kognitiv dissonans råder hos Karen.
Man skulle kunna ge dom här kvinnorna i nutid en diamant av staten subventionerad och dom hade klagat på att dom inte fick en smaragd.
Kvinnor agerar manipulativt och ondskefullt och gnäller för att vi har lika lön för lika arbete och yrar om patriarkatet när jag ser ett matriarkat framför mig snarare som växer fram medans den manipulerade mannen fattar noll eller är tyst för något stigma allt för ofta.
Känner djup sorg över alla små grabbar som växer upp idag förvirrade i små lägenheter, ensamstående äckliga feminist-morsor som är ett luder och inte kan uppfostra sin son kastar en ipad i näven på han och tycker han är jobbig för att han inte är en flicka för att sedan ringa doktor som ger han diagnos ADHD utan att ens träffa honom samt simulanter för att han beter sig pojkigt när han behöver en manlig förebild som kan lära honom bli en man och inte förbjuda känslan arg och förvirring i en sjuk situation dom växer upp i nu.
Perfekta förvirrade killar som börjar se upp till gangsterismen i brist på något manligt utlopp överhuvudtaget men det slutar inte bra detta och ingen vill lyfta positiva manliga starka förebilder utan jämställda mjukisar. Klart dom börjar kolla åt Tate också och liknande samhället är så sjukt att vad som helst duger bara en man som inte ber om ursäkt för att han finns står där och säger vad han tycker samt visar upp status och makt i olika former och tillbaks hälsar fuck allt.