Citat:
Ursprungligen postat av
Geigert
https://natverkmotpk.blogspot.com/20...a-i-skane.html
Killen började karriären tidigt, det kan man inte ta ifrån honom.
Tack för länk, kul med lite kuriosa. Bara han och en massa albaner, kan han vara kopplad till albaner (kokain?) än idag tro? Det är alltså fel det som står i texten att samtliga där är landsmän, om inte jag har tappat det helt så är Dilsh*d inte alban (utan antagligen kurd som nån sagt), men alla andra åtalade där ser ut o va albaner.
Citat:
Ursprungligen postat av
Serben77
Så ja, det var på tiden att deras namn skulle dyka upp. Det jag vet är de nära S*rris. De tvättar pengar genom deras bil verksamheter.
Såg Dils*d ha möte på resturang för par år sedan.
Jaså? Ja hbg är litet, dom flesta är connected med varandra. I tidningen beskrevs de häktade som nåt snäpp högre upp än L*la o co, kan man tolka det som att även S*rris är stora spelare? Bara vänner kanske.
Citat:
Ursprungligen postat av
Voltano
Avundsjuka är en sjukdom som bara människor med slöhet och människor med noll mål i livet har
Detta är exakt som betong fabriken
Vad hände där?
Så vad ni än tycker är det fortfarande deras lätta genvägar och girighet som försatt dom i denna positionen, och ni som tycker annat eller skyddar dom, kom inte och tyck synd om era barn mm när dom fastnar i ett drogberoende…. Så vakna upp nu
Knark/droger/penningtvätt mm är något av det värsta man kan syssla med.
Så spela inte någon besserwisser roll nu med avundsjuka!!
Är detta folk som är kopplade till dom med betongfabriken? Känns lite samma. Nivd*len & Fr0hm iaf
Citat:
Ursprungligen postat av
DDMinc
Någon som vet hur det ligger till?
Är företagaren gängkillarnas kran?
Eller är han en köpare som säljer till el firman osv?
Står synnerligen grovt så det är inte 25g vi talar om.
Att han fikat med anställda i hamnen betyder inte ett skit egentligen. Men..
Jag gissar på att Osm*n bröderna står för kontakter och kilon, att svenska namnet kanske står för stash/distribution (darknet? fanns väl nån koppling dit). Dom andra häktade vem vet, kanske är dom som är högst av grabbarna
*=a