2024-01-25, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flythejollyroger
Jeg tror det er mer sannsynlig at han ønsket å nettopp frata henne alt de hadde skapt sammen som hevn for at hun flyttet ut, dersom denne teorien stemmer.

Absolutt . Det trenger ikke være noe mer komplisert enn det. Det raste for han da han skjønte hun forlot han.. så enkelt er mennesket..
Citera
2024-01-25, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitch-1
Absolutt . Det trenger ikke være noe mer komplisert enn det. Det raste for han da han skjønte hun forlot han.. så enkelt er mennesket..
Så enkelt, men likevel så ekstremt kompleks.
Citera
2024-01-25, 17:39
Medlem
At hunden også ble drept gjør at man kan legge vekk alt av andre teorier som ikke handler om at hun flyttet ut og har funnet seg en ny.

Fyren virker så skadet i hodet og hevngjerrig at du ikke skal se bort i fra at han har sendt bilder/video av hva han har gjort til eksen.

Blir kvalm.
Citera
2024-01-25, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VG
Altså, hva skjer i hue til folk når man bare sitter og fantaserer slikt piss?

Jeg er helt enig med deg der..
Citera
2024-01-25, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marokkoli
Ser andre har bekreftet, men han er politi ja.

Absolutt, det er veldig vanlig at politi har lite tilgjengelig info, og pga det reagerer jeg litt på at politidatter har offentlig vsco, men nevnte det med partneren fordi det var lettere å søke opp info første timen nyheten kom ut. Reagerer og på at det ikke ble vanskeligere å søke opp politidatter, når partneren hennes (og til dels kollegaer) rent trolig har tilgang til kontoer, data/mobil, eller bare kan ta en telefon til "sjefen" om å be de se til å stenge ned sidene hennes (som politiet har myndighet til). Hvis det er sånn at partneren faktisk gjorde nevnte endringer, så er det rart at han ikke gjorde det samme for politidatter/sin samboer.

De unge bruker VSCO til å dele bilder som de ønsker offentlig. Og så lukker de IG for private bilder. Ergo, ingen bilder av hennes barn på VSCO og jeg syns ikke det er så rart.
Citera
2024-01-25, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xdelia
Selv hunden i huset ble drept…

Det høres ut som en psykotisk episode.
Nylig pensjonist og samlivsbrudd… Det er store endringer i livet det. Livet falt i grus og det taklet han kanskje ikke. Mann 60 år åpner seg ikke for familie og venner.
Citera
2024-01-25, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daoni
Det er troverdig snakk blant de nærmeste at tidligere samboer flyttet ut helgen som var og inn til en ny type.

Stakkars dame.

Jeg blir ikke overrasket om dette stemmer, og at hevn er motivet her. Men, hun ønsker vel neppe at dette skal komme ut i media heller, så jeg tipper at politiet vil være ganske tause rundt motivet.

Håper mannen hun har flyttet til er en skikkelig bra fyr – livet må føles ganske ulevelig for henne nå
Citera
2024-01-25, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madrida
Man hör talas om mord. Men detta får väl vara ett av de vidrigaste fall man hört talas om. Efter allt som händer i Sverige skakar man på axlarna när något händer. Men vilket antiklimax till mord detta ändå är. Har arbetat ganska länge med människor sångare har väl ”erfarenhet”.

Min Teori:

Att en person ser ”svart”. Det är fakta. Oftast när det slår galet hos en person. Så gör man den onda handlingen, men allt som oftast torskar man sedan. T ex Personen som är psykotisk, springer runt med bar överkropp runt området och påsåvis outar sig själv.

Sådana här fall är för mig bara ren ondska och ingen annan ursäkt. Nu är fallet så färskt så jag kan ha fel. Men någon granne sa väl att allt var normalt i måndags?

Med största sannolikhet har väl något ”hänt” inom familjen. Båda stackars tjejerna hade ju yrken som är moraliskt korrekta om man kan kalla det så. Men även yrken där man konfronterar/dialog med personer dagligen.

Här har väl gubben antingen gjort något som bara hållits inom familjen. Om det är skillsmässa/trakasserier/olagligt. De tagit mors sida i något SOM gjort att ha känts sig förnedrad som man…dunno yet.
Döttrarna hade väl aldrig tänkt tanken…Eller ingen människa hade tänkt att ens far ska va de sista ansiktet man ser. Usch så tragiskt.
Sedan så är väl tjejerna tuffa genom sitt yrke, och kanske pratat med farsan på ett sätt där han känt sig förnedrat på något sätt. Plötsligt står de framför en man som känt han förlorat allt i livet.
Inte för att det har varit deras avsikt. Men många använder den tonen de har på ”yrkesliv” utanför också. ( jag har själv fått kritik för det). Dålig vana!

Där tänker jag det totalt kraschat rejält hos farsan. Han är väl sett svart på ett sätt där man sällan skådat något liknande.
De här är för äckligt och brutalt för att vara planerat. Tragiskt! Lilla barnet… ja går inte ens in på det. Usch så trist.

Omöjligt att gubben var helt rätt funtad sedan innan. Så kan ju hända att han varit ett svin. Kan ju varit endel av en peddoring som avslöjats för allt vi vet. En normalt funtad människa gör ju inte såhär i en megapsykos ens.
Citera
2024-01-25, 17:52
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micromaya
Stakkars dame.

Jeg blir ikke overrasket om dette stemmer, og at hevn er motivet her. Men, hun ønsker vel neppe at dette skal komme ut i media heller, så jeg tipper at politiet vil være ganske tause rundt motivet.

Håper mannen hun har flyttet til er en skikkelig bra fyr – livet må føles ganske ulevelig for henne nå

Ikke helt utenkelig at grunnen til at hun flyttet ut henger sammen med grunnen til drapene.
Altså at han ikke var til å være i hus med, rett og slett. Han kan meget godt ha vært en tyrann
selv om naboer og venner ikke oppfattet det slik.
Citera
2024-01-25, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Ikke helt utenkelig at grunnen til at hun flyttet ut henger sammen med grunnen til drapene.
Altså at han ikke var til å være i hus med, rett og slett. Han kan meget godt ha vært en tyrann
selv om naboer og venner ikke oppfattet det slik.

Exakt så jag tänker. Han kan OMÖJLIGT ha varit riktigt god i huvudet sedan innan.

Om jag fick en psykos, eller blev lämnad. Så hade jag fanemig aldrig tagit mitt barns liv för att straffa min sambo. Fyfan rent ut sagt.

Nästan så jag tänker i religiösa banor som satan och demoner… Rena rama Amatyville Horrors detta ju
Citera
2024-01-25, 18:00
Medlem
Uten sammenligning forøvrig så minner fyren meg om en ekstremutgave av Tom Hagen. Fremstår som en sindig og fin ektemann utad, men et tyrann innenfor husets fire vegger.
Citera
2024-01-25, 18:19
Medlem
Hunden i huset er også funnet død…
https://www.glomdalen.no/alle-ble-skutt-ogsa-en-hund-blant-de-dode/s/5-19-1469885
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in