I opprinnelig artikkel fra Raumnes, hvor bilde er tatt rett utenfor boligen er huset beige, og ikke rødt. I tillegg går strømledningene som vist på artikkel fra Raumnes helt som det gjør på adressen jeg linker til.
Se på 267 eller 268. H*l*vegen 268 har det gjerdet som man ser på rb.no
** o,s
Senast redigerad av Bergenbyerbest 2024-01-23 kl. 15:36.
Anledning: Vil sensurere
Passer ikke på den heller.
Jeg ser på google at mange har søkt på holsvegen 267 da. Der ser man det svarte huset som dukker opp bak politimannen i intervjuene.
Så tror det kan være 267 eller 268
*Fjerner denne teksten da den henviser til feil hus/person*
Senast redigerad av nokkeframarocco 2024-01-23 kl. 15:46.
Tror jeg har funnet adressen der dette skal ha skjedd. Tidligere i dag var det nesten bilde av hele huset på www.raumnes.no. Bilde er senere redigert til å ikke vise noe av huset.
Men så har de gjort intervju av nabo som det står bor i umiddelbar nærhet. Med litt Google Maps får jeg opp et hus som er helt likt i artikkel fra Raumnes. Fruen i huset har bilde av 2 små barn på sin facebook adresse.
Om det er riktig adresse, så er de to ikke venner på FB. Enda et forferdelig sjalusidrap av eksen? Ser han (som i Svelvik-saken) jobber innenfor brannteknik...
Om det er riktig adresse, så er de to ikke venner på FB. Enda et forferdelig sjalusidrap av eksen? Ser han (som i Svelvik-saken) jobber innenfor brannteknik...
Om man ser bildet her https://www.aftenposten.no/norge/i/n...-i-nes-kommune , så er varebilen parkert i innkjørselen til Holsvegen 268. En eier av boligen, født i 1999, som jeg ikke finner på noen sosiale medier. Utenlandsk navn/opprinnelse.
H*ss*n K. N*ser. =a på Facebook. Han har i alle fall kommentert noe som tilsier at det er han under et bilde av en med samme navn som kjøpte nr. 268 i 2021.
Om man ser bildet her https://www.aftenposten.no/norge/i/n...-i-nes-kommune , så er varebilen parkert i innkjørselen til Holsvegen 268. En eier av boligen, født i 1999, som jeg ikke finner på noen sosiale medier. Utenlandsk navn/opprinnelse.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!