2024-01-23, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergenbyerbest
Sjekket nå moren sin instagram. Hun har åpen profil. Hun datteren som jobbet i politiet har en liten baby.

Bra catch!
Citera
2024-01-23, 17:52
Medlem
Det er grusomt nok å drepe men har vedkommende drept en liten baby så...
Citera
2024-01-23, 17:52
Medlem
For en jævlig sak. Idag har en kvinne mistet sin mann, begge døtrene og eneste barnebarnet. En annen mann har mistet sin samboer, sitt eneste barn og svigerinne. Får helt vondt i magen!
Citera
2024-01-23, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbwollestad
Er ikke verre enn at hun med barn har fri og er i permisjon og at hun yngste som tydeligvis jobber i helsevesenet også har fri/skulle jobbe seint idag.

Sant det. Det kan jo være en teori. Og da er jo ikke moren en av dem. Men noe må jo ha brygget hos far. Politimesteren var ganske tydelig på at det var en gjerningsmann.
Citera
2024-01-23, 17:55
Medlem
Citat:
Sjekket nå moren sin instagram. Hun har åpen profil. Hun datteren som jobbet i politiet har en liten baby.

Hva heter moren?
Citera
2024-01-23, 17:58
Medlem
For en jævlig sak. Stakkars stakkars de nære pårørende. Uforståelig at en mann kan begå sånne handlinger.
Citera
2024-01-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumleGaasegg
Hva heter moren?

B*nt* N*rdli* (*=e,e,o,e)
Citera
2024-01-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuttut
Dersom INyheter har korrekt informasjon og far har drept barn og barnebarn tillater jeg meg noen spekulasjoner. Kan det være mor har ønsket å gå fra far? Evnt vært utro? Og å drepe døtrene og eneste barnebarn er den "ultimatum hevn"?

Stygge spekulasjoner, men det er syke folk som tenker sånn. At skal man straffe en annen på jævligst mulig måte så er drap på vedkommende for "lettvint" og man tar da livet av den/de som står de nærmest, slik at vedkommende må leve med ulidelig smerte resten av livet.
Citera
2024-01-23, 18:01
Medlem
Håper så inderlig at disse ryktene er usanne💔 Saken er virkelig tragisk nok som den er.
Citera
2024-01-23, 18:03
Medlem
Citat:

Hun har ingen bilder av det som er antatt drapsmann der....
Citera
2024-01-23, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbwollestad
Stygge spekulasjoner, men det er syke folk som tenker sånn. At skal man straffe en annen på jævligst mulig måte så er drap på vedkommende for "lettvint" og man tar da livet av den/de som står de nærmest, slik at vedkommende må leve med ulidelig smerte resten av livet.

Ja, det er stygge spekulasjoner. Jeg prøver å forstå hva eventuelt motiv er og for meg virker det som "straff" av kona er mest logisk. Han har tross alt ikke tatt hennes liv. Kan jo selvsagt også være at far rett og slett har hatt en psykose eller noe. Men jeg holder en knapp på at han var forbanna på kona.
Citera
2024-01-23, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuttut
Dersom INyheter har korrekt informasjon og far har drept barn og barnebarn tillater jeg meg noen spekulasjoner. Kan det være mor har ønsket å gå fra far? Evnt vært utro? Og å drepe døtrene og eneste barnebarn er den "ultimatum hevn"?

De er skilt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in