• 3
  • 4
2024-01-23, 19:07
Medlem
Råna ett sjukhus på narko.
Citera
2024-01-23, 21:48
Medlem
Forsokskanins avatar
Bilstölder , lär dig låsa upp dyra bilar med dator
Citera
2024-01-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluescreen
Tja

Är trött på livet i det fria. Kan tänka mig en semester på 2-3 år. Har ingen legitimation eller kreditvärdighet så det utesluter allt sånt. Någorlunda erfaren butikstjuv.

Du är ju uppenbarligen tjock i huvudet så det blir nog inga större problem för dig att hamna bakom lås och bom. Som motvillig skattebetalare måste jag dock säga att det känns trist att behöva betala för att hålla såna som dig med mat och husrum och kioskvaror. Men för att återgå till din fråga så skulle jag rekommendera storskalig narkotikaimport. Du lär inte åka dit första vändan och har du huvudet någorlunda på skaft kan du gömma dom pengarna så du har nåt att leva på när du kommer ut efter avtjänat straff efter att du förr eller senare åkt fast.
Citera
2024-02-12, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Skulle jag satsa på den kriminella banan hade jag valt IT-brott. Tyvärr tror jag att du är för lågbegåvad för den banan.

Alldeles för tråkigt, tycker om att röra på mig.
Citera
2024-02-12, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Bilstölder , lär dig låsa upp dyra bilar med dator

Jag känner mitt kall allt mer
Citera
2024-02-12, 03:24
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluescreen
Jag känner mitt kall allt mer

Härlig att höra!
Blir det snuthäng , stanna bilen och vänta tills föraren i saftblandaren stannat, direkt då lägger du i backen och sular rakt bak in i deras front så att deras airbags poppar , sen fly till närmsta skog och dumpa bilen .. var beredd med väska och tält med kompass och karta ifall du behöver fly långt ut och ligga borta något/några dygn i skogen för att ta dig hem igen...

Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in