2024-01-22, 20:10
Medlem
nickeh84s avatar
Bogus Operandi är en ganska trevlig låt av The Hives dock.
Citera
2024-01-22, 20:12
Medlem
Ishockey är en av de 5 största sporterna i USA. Hur många va nomineringar har Peter Forsberg, Niklas Lidström, Erik Karlsson, Viktor Hedman och Henrik Lundqvist fått? Hur många har vunnit?

Kvaliteten är för låg.. de bästa är inte nominerade.

Isabelle Haak är Sveriges största idrottskvinna nu tillsammans med Sarah Sjöström. Hur många utmärkelser får hon?
Citera
2024-01-22, 20:12
Medlem
Jaha river av killkategorierna direkt
Citera
2024-01-22, 20:13
Medlem
Ståhl är årets manliga oavsett
Citera
2024-01-22, 20:14
Medlem
outback4s avatar
Hästsekten kommer såklart se till att fån Äckelman vinner, inte en idrottsgala utan denna sektmaffia
Citera
2024-01-22, 20:16
Medlem
Gud vad jobbigt det är att se på SVT-produktioner nuförtiden. Det riktigt kryper i mig när allt ska vara som en stå-upp-show. Vitsar och vitsar. Underdrifter, överdrifter. Spela dum, spela osäker, spela häftig. Jag fullkomligt spyr. Och alla dessa gäster som verkar vara helt oförmögna att förstå att de faktiskt är på en gala. Stelt och jobbigt.

Men angående SVT, är det en liten grupp som sitter och bestämmer hur programledarna ska vara? Det är samma stuk på allt. Melodifestivalen och denna gala är ju fanimej samma sak. Kan ni inte bara hålla det lite seriöst? Det är faktiskt ingen fara att bara dela ut priserna och köra nån musik. Det är ingen jävla cirkus. FAAN! Jävla trist komik. Tycker synd om Klüft som blivit påtvingad en roll som hon nog säkert inte vill göra. Hon är ju bra som hon är, varför skoja till allt hon ska säga?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Ishockey är en av de 5 största sporterna i USA. Hur många va nomineringar har Peter Forsberg, Niklas Lidström, Erik Karlsson, Viktor Hedman och Henrik Lundqvist fått? Hur många har vunnit?

Kvaliteten är för låg.. de bästa är inte nominerade.

Isabelle Haak är Sveriges största idrottskvinna nu tillsammans med Sarah Sjöström. Hur många utmärkelser får hon?
Noll. Haak är nästan bäst i världen i världens största sport sett till registrerade utövare. Men galan gillar Sara
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Ståhl är årets manliga oavsett

Duplantis skulle jag säga, Ståhl kan få Jerringpriset.
Citera
2024-01-22, 20:17
Medlem
Ståhls kast är topp 3 genom tiderna vad gäller svenskt "bäst när det gäller"
Citera
2024-01-22, 20:18
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Mooooondooo
Citera
Medlem
Duplantis tröstpris som jag nämnde på första sidan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Ståhls kast är topp 3 genom tiderna vad gäller svenskt "bäst när det gäller"
Han kommer vinna årets prestation. Helt rimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in