2024-01-22, 00:10
Medlem
Vore kul att veta hur de ser på verksamheten, kunderna, om det blir några pengar att tala om osv.
Citera
2024-01-22, 00:49
Bannlyst
Jag har en flickvän i USA som håller på med wide. Det är inte direkt porr eller ens naket utan det är bilder och videor som är provocerande och väldigt lättklädda. Bruden är 04 och är skitsnygg och har väldigt, väldigt stora naturliga bröst. Träffade henne genom internet och skickade meddelande till henne. Vi skickade bilder på varandra och börja snacka några månader efter så kom hon hit och vi påbörjade vår relation. Hon är verkligen skitgrym i sängen och suger som en jävla dammsugare!

Hon tjänar just nu in några tusenlappar (30000 förra månaden) varje månad.

Kunderna kan skriva till henne hur mycket de vill och de har ofta konservationer med henne. Det kan väldigt enkelt bli mer pengar än standardprenumerationen eftersom de ställer personliga frågor och förfrågningar om vad hon ska lägga upp. Vissa har frågat om använda trosor och speciellt använda bh-n.
Citera
2024-01-22, 02:24
Medlem
Heauxms avatar
Var skrivbok OF men nu har jag kontot kvar men använder det inte. Mina första månader fick jag hem runt 5-9000 kr per månad. Men i takt med att jag slutade vara aktivt blev det plötsligt 1000 eller 500 kr.

Jag har helt enkelt inte tid. Och jag blev orolig efter att all europeiska kreatörer fick ett meddelande de var tvungna att signera där OF skulle skicka användarens info till respektive skatteverk
Citera
2024-01-22, 03:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Var skrivbok OF men nu har jag kontot kvar men använder det inte. Mina första månader fick jag hem runt 5-9000 kr per månad. Men i takt med att jag slutade vara aktivt blev det plötsligt 1000 eller 500 kr.

Jag har helt enkelt inte tid. Och jag blev orolig efter att all europeiska kreatörer fick ett meddelande de var tvungna att signera där OF skulle skicka användarens info till respektive skatteverk
Var skrivbok?? 🤔🤨
Citera
2024-01-22, 14:01
Medlem
majaparonpajs avatar
Jag har varit.

Tjänade inte alls mycket och uppfatade det som att man behövde göra extremt material eller vara väldigt utlämnande med ansikte osv för att få störa summor.

Var top 14% men var inte mer än 300 dollar efter onlfans tog 20% och efter skatt ännu mindre.
Citera
2024-01-22, 21:41
Moderator
pudelluss avatar
Erotik och sexualitet --> Sociala medier
/Moderator
Citera
2024-02-03, 19:38
Moderator
Ruskigbusss avatar
För att vara tydlig - att annonsera med länk till sin onlyfanssida = brott mot 1.01 = åtgärd ev avstängning.

Så ge fan i det. Det går att berätta OM utan att berätta VAR.

OT raderat. Omröstning startad.
/Mod
Citera
2024-02-03, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Jag har varit.

Tjänade inte alls mycket och uppfatade det som att man behövde göra extremt material eller vara väldigt utlämnande med ansikte osv för att få störa summor.

Var top 14% men var inte mer än 300 dollar efter onlfans tog 20% och efter skatt ännu mindre.
Måste man inte vara influenser eller liknande för att lyckas på OF? Jag har svårt att se hur vanligt folk kan lyckas på den plattformen.
Citera
2025-04-14, 11:17
Medlem
Moralistisk krönika på DN idag om Onlyfans av en herr K Ahlström där sexualmoralisterna hetsar mot OnlyFans-aktörerna. I artikeln där sitter bla Kristoffer Viita och ger uttryck på sin skeva bild av sexualitet och intimitet. Emilie Roslund visar också sitt förakt för sexuell frigörelse, sexuell frigörelse är inte frigörelse enligt henne. Ja, Herre min skapare
Senast redigerad av Blueintime 2025-04-14 kl. 12:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in