Citat:
Ursprungligen postat av
Vitman-33
Vore trevligt om du kunde citera artikeln då jag inte rör Aftonbladet med tång.
Citat:
Allt startade i högstadiet. Evelina började umgås med en jämnårig kille i skolan och hans kompisar. Killarna hade hög status – alla ville vara med dem.
Första månaderna var det bara spännande.
Med tiden kom Evelina en av killarna lite närmare och de blev ihop. Han bjöd in, ville att hon skulle hänga med dem efter skolan.
– Jag förstod att han hade problem och att han sålde saker. Jag fattade ju, men var ganska godtrogen och kär i honom.
Efter några månader hände något som skulle förändra allt.
Evelina berättar att hennes pojkvän vid ett tillfälle tog bilder på henne när de hade sex.
Plötsligt var bilderna i händerna på en av hans kompisar.
– Han sa ”om du inte hjälper oss med det här kommer vi sprida de här bilderna på dig”. Jag trodde ju så himla gott om min kille men det var ju han som låg bakom det. Så jag gjorde den grejen. Och sen blev det bara ännu värre.
Citat:
För varje uppdrag Evelina gjorde fanns mer att använda mot henne, mer att hota med. Och det blev allt svårare att dra sig ur. Hon berättar att killarna började ta med henne på fester.
– Alla var äldre än jag. Det var jag och några tjejer till, killarna festade och så kunde de köpa sex.
De köpte sex av er?
– Ja.
Plötsligt befann sig Evelina i en värld där tunga gängkriminella styr. En värld som hon vill berätta om – just för att hon tycker att tjejerna i gängen får alldeles för lite uppmärksamhet.
– Jag tror att det nästan är lika många tjejer som killar som är inblandade. Men det verkar inte som att folk fattar det. Vissa är kriminella och gör det för att de vill. Men jag tror att många börjar för att de blir pressade att göra sådana saker som jag har fått göra.
Citat:
Hon beskriver en värld där sexuellt våld används systematiskt, mot henne och andra tjejer, för att hota, skrämma och kontrollera.
Evelina berättar att hon blivit bestraffad om hon till exempel inte hört av sig eller svarat på telefon i tid
Citat:
Man straffas med sex. För mig har det hänt många gånger att jag gjort något som min kille tycker varit fel, och att han straffat mig genom sex.
Evelina berättar också om tillfällen då gänget ansett att hon inte hållit något som hon lovat att göra. Då har det handlat om gängets affärer och fler personer har varit inblandade. De gångerna har varit de allra värsta.
– Då är det som att de ska visa för varandra att man ska straffas. De gör det ofta tillsammans mot en när man dyker upp, och nästan hetsar varandra.
I början kunde hon själv få se filmklipp som visade övergrepp på andra tjejer – som hot.
– En kille visade mig en film på hur en tjej blev våldtagen utomhus och sa att ”det här kommer vara du om du inte gör som jag säger”.
Evelina visar skärmdumpar hon sparat. Kanske för att i framtiden kunna bevisa allt som hänt henne
Saken är att istället för att säga gängkriminalitet så bör man säga invandrare och knarkare.
Finns många olika typer av frågeställningar man fattat hur det bara är. 13-14 åriga tjejer som har sex med äldre
män och som när jag gick i högstadiet påstod at alla pengar kom av att de bar grejer (droger) men alla fattade att de såldes också.
Tjejer som utsatts av killar kollektivt och inte haft det något vidare för att de kanske varit på g eller i relation med en snubbe osv.
När jag hamnade ute i skogen på en skidort så var det verkligen som att de äckligaste blattarna trodde att jag fick utsättas hur som helst och de kände väl till mig sedan innan. Jag använder rasistiskt uttryck och vet att det kanske är första gången av alla gånger här på Flashback men det är deras riktiga benämning, i te kriminella..det är typ luffare som ingen skulle ta i om de inte våldtog och bar sig åt som 💩 eftersom de säger horor på alla möjliga slags vid de kan om kvinnor är de svartingar, blattar ja fan till o me n-ordet kan användas eftersom de inte är värda lägsta respekt. Men såklart är svenskar också delaktiga. Knarkarskitmänniskor.
Minns hur jag en gång åkt iväg med tre snubbar (svenskar) som ung och då dök det upp en invandrarkille som såg konstigt på mig och ville dra igen med tjejen . Något var knas och hennes ansikte var skrämt och jag försöker glatt få henne att slappna av och bad henne ta en öl. Man såg hur det lyste av skam/undergivenhet. Jag är en väldigt självständig tjej och kan ju ragga, ha ett ons eller vad jag vill och hade raggat en del på en snubbe och fått med mig hem. Tydligen hade han tjej(vilket jag inte visste) som såldes omkring, kanske av honom men iallafall av en äldre invandrare som jag tror lurat henne att gifta sig för att få in lite pengar. Då hånar killarna henne genom vad jag gissar - beställa in henne eller något då killen som ville dra igen antagligen var hennes hallick (mina gissningar) som vädrade något skumt.. där satt asen jag åkt iväg med (bara småpundare) med leenden från ena mungipan till andra då de allihop såg något roligt i situationen av att jag försökte vara trevlig mot tjejen som dykt upp. Krävs mycket kvinnohat för att vara så jävla störiga men inte så mycket missanpassade snubbar.
Ingen här visar sympati eftersom de är så kränkta av att de inte blir uppraggade men det är absolut synd om tjejer som blir offer och de tjejerna som kanske själva inte är bra personer får man givetvis inte våldta och sälja/köpa, sprida material på osv.
Om så många inte hatade kvinnor så djupt skulle de istället se hur extremt lika de själva uttrycker sig som vilken knarkare som helst.
De här killarna fixar drama och intriger och utpressning hela tiden för att de
inte kan få tjejer annars inte för att de är så jävla populära utan för att de inte alls är det och dessutom använder sex som en del attt få kontroll och makt precis som deras påhittade skulder.
Det kan likaväl vara någon av er som är svagare och blir måltavla för att den här sortens invandrare ska kunna ta er flickvän. Då har ni inte mycket att sätta upp och glöm att ni kommer få hjälp av polis etcetera. 99 gånger av hundra får ni klara er själva.