2024-01-19, 18:18
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0.N4M3
Skumt af. Invandrare brukar ofta använda svenska flaggan.

Ja.
Många invandrare räds inte visa stolthet över sitt (nya) land.
Citera
2024-01-19, 18:18
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikkelberg
Sveriges sexigaste kvinna! Hur kan de rata henne?

Det finns en optiker i varje by, kanske dags för ett besök
Citera
2024-01-19, 18:20
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevenstills
Hennes utspel mot Johan Ingerö tyckte jag verkade feminism/offerroll. Fan vad hon skadade KD.

Det var ett mycket märkligt utspel.
Obegripligt för oinsatta.
Tedde sig knäppt.
Citera
2024-01-19, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag sa bara att konservativa vita kvinnor kan vara ihop med konservativa svarta män i samma parti.
Och du som älskar EU-globalism mer än allt annat borde söka dig till Centerpartiet.

No shit.

Det är lite allt möjligt. Hon har skitit i det blå skåpet.

Men att konservativa svenskar gifter sig med konservativa araber är du emot.
Citera
2024-01-19, 18:23
Medlem
Enligt mina källor så var det SD som hörde av sig till Skyttedal och inte tvärtom.
Citera
2024-01-19, 18:25
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Teodorescu däremot. Skulle dagen komma då hon börjar flörta med SD bör det vara öppna famnen som gäller!

Nä.
Hon passar (också) i MED.
MED är ett intellektuellt konservativt / liberalt parti.
Synd att de inte kom fram mer.
Citera
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
Hur man än vrider och vänder på det så har Sverige två val:
• Legalisera cannabis och bli av med gängkriminella
• Ha kvar nuvarande lagstiftning och fortsätt låta gängkriminella ansamla pengar och makt

Jag anser att Sara är ett bra tillskott till SD, och SD är det enda partiet som är trovärdiga i frågan om cannabis. Vila i frid Petzäll, du är aldrig glömd. Må din kamp för människors hälsa och mot gängen aldrig dö - vi ska fortsätta kämpa för att legalisera cannabis, vi FÅR inte låta gängkriminella vinna!

Gängkriminella kommer fortsätta att sälja andra droger istället eller sälja det billigare än det statliga cannabisbolaget.

Men med bakgrund mot hur ofarligt cannbis faktiskt är så anser jag att det borde legaliseras. Jag är till och med av åsikten att allt som kommer ifrån växtriket och som man kan odla själv borde legaliseras.
Citera
Medlem
Imnshos avatar
Hahaha.

Vilka jävla horor dom är politikerna. Alla suktar efter den fina politikerpensionen och säljer sig till högstbjudande. Skyttedal, Teodorescu, Weimers och en hel drös andra.

Jag ger mig fan på att Skyttedal skulle kunna gå till VPK bara för att få lyfta lönen från EU-parlamentet.

Folks politikerförakt blir bara värre och värre.

Snart säljer dom sig till nåt jävla lekprogram i TV för att få stanna i rampljuset. Bäst i Test, Fångarna på Fortet eller På Spåret.

Senaste exemplet är väl ÖB-horan Bydén som ska tjäna multum som konsult.
Citera
2024-01-19, 18:27
Medlem
snurresprettiss avatar
Inget nytt under solen att politiker vandrar mellan dom olika partierna, hade varit roligare om man fick reda på vad dom verkligen röstade på? Tex Jan-Emanuel är ju sosse men tveksamt om han röstar på sossarna i valet.
Citera
2024-01-19, 18:29
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
Hur man än vrider och vänder på det så har Sverige två val:
• Legalisera cannabis och bli av med gängkriminella
• Ha kvar nuvarande lagstiftning och fortsätt låta gängkriminella ansamla pengar och makt

Jag anser att Sara är ett bra tillskott till SD, och SD är det enda partiet som är trovärdiga i frågan om cannabis. Vila i frid Petzäll, du är aldrig glömd. Må din kamp för människors hälsa och mot gängen aldrig dö - vi ska fortsätta kämpa för att legalisera cannabis, vi FÅR inte låta gängkriminella vinna!

Se så. Spy inte ut dig lögner hur som helst.
Citera
2024-01-19, 18:32
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag sa bara att konservativa vita kvinnor kan vara ihop med konservativa svarta män i samma parti.

Och du som älskar EU-globalism mer än allt annat borde söka dig till Centerpartiet.

Du är alltså för rasblandning men mot globalism?

Bra att vi är ense om att Skyttedal dock. Hon får söka sig till skitpartierna AfS el MED istället, som saknar framtid liksom Skyttedal.
Citera
2024-01-19, 18:35
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Du är alltså för rasblandning men mot globalism?

Jag är emot massinvandring och islam, därför är jag emot EU. EU är som alla vet en stor orsak till massinvandringen.

Citat:
Bra att vi är ense om att Skyttedal dock. Hon får söka sig till skitpartierna AfS el MED istället, som saknar framtid liksom Skyttedal.

Finns ju även folk i Afs som rasblandar, så hon skulle kunna vara med där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in