2024-01-19, 08:03
Medlem
flygandApans avatar
Jag skriver åt en vän som vill sluta med opiater. Jag har själv slutat med det flera gånger och har fått dessa mediciner men det har varit under kontrollerade former på avgiftningar och rätt låga doser.

Min vän vill dock inte åka på avgiftning men har tillgång till Alimemazin 40mg/ml och klonidin 20ug/ml och hon vill veta hur mycket hon kan ta för att lyckas sänka sig själv så hon kan sova. Hon är väldigt smal, typ 45-50 kilo. Så någon kunnig som vet hur mycket hon kan ta av båda? Den absoluta maxdosen innan det blir farligt?

Som jag uppfattar det så är klonidin en rätt så säker medicin med lite påverkan på andningen? Samma med Alimemazin? Men det kan bli jobbigt om dom blandas i för höga doser? Jag vet att det låter motsägelsefullt då hon går på opiater men jag är ändå orolig att hon ska ta för mycket i en desperat situation att få sova.
Citera
2024-01-19, 08:31
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Skärp dig för helvete, ring VC och be om en akut tid och få hjälp den vägen. Frågar åt en kompis my ass.
Citera
2024-01-20, 09:23
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Skärp dig för helvete, ring VC och be om en akut tid och få hjälp den vägen. Frågar åt en kompis my ass.

Lol, kolla min post historik så ser du klart och tydligt att jag har ett problem med droger och självmedicinerar och det är inget jag skäms över. Varför skulle jag inte skriva att det gäller mig på ett anonymt forum med ett konto där jag mest skriver om droger? Så jo, det gäller faktiskt en vän.
Senast redigerad av flygandApan 2024-01-20 kl. 09:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in