2024-01-18, 23:31
Medlem
Mkt tragisk händelse…😔😭
Mina tankar går till kvinnans familj samt till lastbilschauffören 😭😭😭
Citera
2024-01-18, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Ser man på kartan så verkar sjukhuset ligga nära. Någon som varit psykiskt sjuk och valt att avsluta sitt liv?
Rymde inte Sabinas mördare därifrån också?

Sabinas mördare rymde från psyk ja… tyvärr är avdelningarna nedlagda … finns en ”öppen psykiatrisk mottagning” idag… men ingen där man blir inlagd och övernattar… närmsta slutenvård är i Karlstad…
Citera
2024-01-18, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scaniadiesel
Inte om man vill avsluta sitt liv. Känner chauffören han mår väldigt dåligt just nu. Hon sprang bara ut framför bilen när han kom åkande.

Fruktansvärt 😭
Citera
2024-01-18, 23:41
Medlem
Patient från den ökända psykiatrimottagningen i Arvika? För något år sedan var där en patient som hängde sig från bron som går över motorvägen, några år innan dess en annan patient som under permission försökt att döda sin familj och innan det Sabinas mördare.
Citera
2024-01-19, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Patient från den ökända psykiatrimottagningen i Arvika? För något år sedan var där en patient som hängde sig från bron som går över motorvägen, några år innan dess en annan patient som under permission försökt att döda sin familj och innan det Sabinas mördare.

Han på bron va ingen patient från Psyk.
Citera
2024-01-19, 09:34
Medlem
JeffDaviss avatar
OM det är så att kvinnan tagit livet av sig är hon så jävla självisk. Hur jävla svårt ska det vara att hoppa från Finlandsfärjan mitt i natten på vintern?! Nära 100% dödlighet.

Chauffören kanske aldrig kan köra igen. Fan vad lack man blir.
Citera
2024-01-19, 11:21
Medlem
Ingen som har information vem kvinnan var?
Citera
2024-01-19, 11:39
Medlem
Nu spekulerar jag men kan det ha något samband med grabben som lämnade sin "vän" för att ge sig ut i minus 30 grader och hittades död. Jag tänker om det här var "vännen" som efter den händelsen kanske kännde enorm skuld och då valde den här utvägen?
Citera
2024-01-19, 12:19
Medlem
RoifiKatamaxClubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Nu spekulerar jag men kan det ha något samband med grabben som lämnade sin "vän" för att ge sig ut i minus 30 grader och hittades död. Jag tänker om det här var "vännen" som efter den händelsen kanske kännde enorm skuld och då valde den här utvägen?

Kvinnan som dog var 55 och mannen som dog i vinterkylan var 24. Tror inte de har någon relation till varandra alls utan det är två separata dödsfall.
Citera
2024-01-19, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoifiKatamaxClub
Kvinnan som dog var 55 och mannen som dog i vinterkylan var 24. Tror inte de har någon relation till varandra alls utan det är två separata dödsfall.

Det var bara en fundering. Bra att vi fick ålder på kvinnan som faktiskt då skulle kunna vara modern istället. Du har inget namn du kan dela med dig av?

Men vi får väl se om det är två vitt skilda händelser.
Citera
2024-01-19, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallabror2
Ingen som har information vem kvinnan var?
Rykte om att hon heter Flyg*re i efternamn
Citera
2024-01-19, 13:06
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duddi6
Rykte om att hon heter Flyg*re i efternamn
Flygare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera