2024-01-19, 10:43
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knor
En 24-årig influencer blir av med kanske 10 av sina bästa år. Det är bra, men straffet borde vara livstid. Finns en tråd om detta? Jag vill läsa mer om den här tjejen för att förstå varifrån dumheten kommer.

https://www.dn.se/sverige/knarkkurir...trotnatverket/

Knarkkuriren ”Prinsessa” döms – kopplas till Foxtrotnätverket.

Kul! Bra att hon iprincip inte kan få barn heller sen när hon kommer ut. Vilket är lika bra om man är lika hjärntvättad som denna blodin verkar vara.
Citera
2024-01-19, 20:41
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Du vet att de flesta kvinnor kan få barn tills de är 45 va?

Om de har tur, de är inte normen. Efter 30 är det avsevärt svårare. Sen är risken för komplikationer och allt möjligt läskigt otroligt mycket större med åldern.

Jag hatar inte på hon, vem vet hon kanske är en bra person som tagit fel väg I livet. Människor ändrar faktiskt på sig. Jag hoppas ändå de går bra för na
Citera
2024-01-19, 21:12
Medlem
Citat:
En 24-årig influencer blir av med kanske 10 av sina bästa år. Det är bra, men straffet borde vara livstid. Finns en tråd om detta? Jag vill läsa mer om den här tjejen för att förstå varifrån dumheten kommer.

konstigt nickname. borde hon inte kallas "prinsessan" för att det ska vara grammatiskt korrekt?

eller är det månne en försvenskning av det engelska "princess"?

är du säker på att hon får ca 15 år? (och frigiven efter ca 10 år..)
Citera
2024-01-19, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Om de har tur, de är inte normen. Efter 30 är det avsevärt svårare. Sen är risken för komplikationer och allt möjligt läskigt otroligt mycket större med åldern.

Jag hatar inte på hon, vem vet hon kanske är en bra person som tagit fel väg I livet. Människor ändrar faktiskt på sig. Jag hoppas ändå de går bra för na

jag hyser inget hat mot henne....tror jag det heter på riktig svenska...just saying...någon kan säkert bekräfta...eller: jag hatar inte henne

skulle säga efter 35 år men du kanske har rätt där.

de flesta människor i västvärlden har ett val..."The working man is the tough guy"

https://www.youtube.com/watch?v=CMCjzw9BN7c
Senast redigerad av DurexPlayHeat 2024-01-19 kl. 21:22.
Citera
2024-01-19, 21:35
Medlem
Citat:

du kan inte mycket om ämnet, dvs du kan inget
Citera
2024-01-19, 22:37
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
konstigt nickname. borde hon inte kallas "prinsessan" för att det ska vara grammatiskt korrekt?

eller är det månne en försvenskning av det engelska "princess"?

är du säker på att hon får ca 15 år? (och frigiven efter ca 10 år..)

Jag tror det är en "försvenskning". Ganska vanligt att svenska gängkriminella tar sina smeknamn från andra kända gängkriminella främst från Chicago associerat med drill där. Dom lyssnar på musiken därifrån.

Tänker på "Princess" aka Cess: https://www.youtube.com/watch?v=B3QR...l=TrapLoreRoss

Fanns något "gang-bang" par () som nämns ofta som "Cess and Neef" - detta var väl svenska kopior.
Citera
2024-01-19, 22:39
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:

Fast det är fler som får barn över 40 än under 20 i Sverige. Så nä...
Citera
2024-01-20, 09:40
Medlem
FanTaMigs avatar
Citat:

Ja, livstid borde vara praxis för gängkriminella, för att avskräcka eller åtminstone få bort dom från gatorna
Citera
2024-01-20, 09:45
Medlem
Hon är/var butikschef på Polmarket.
Citera
2024-01-20, 10:10
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Hon är ute efter 1 år. Finns en grabb som knivhögg 2 personer i min gamla stad han åkte såklart in men var ute redan efter 8 månader. Killen begick brott igen och var sen ute efter 1 år. Sveriges lagar verkar vara mer en rekommendation och de uppfylls väl aldrig fullt ut?
Fick den grabben också 6 år och 10 månader?
2/3 av ett straff blir svårt att få ner till 1 år.

"Påföljd
Fängelse 6 år 10 månader"
Citera
2024-01-20, 10:17
Medlem
Citat:
Ja, detta detta är vad jag förstår "prinsessan", numera på väg att låsas in i närmare sju år.

Nja snarare 4 år och 3 månader men lär väl få komma ut lite tidigare med fotboja sista tiden av straffet?
Citera
2024-01-20, 11:43
Medlem
Hur ser hon ut? Är hon tillräckligt attraktiv för att kalla sig prinsessa? Hoppas hon är ful som stryk för att göra det extra ironiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in