Citat:
Ursprungligen postat av
MissDolphin
Hon hade fått bo kvar i den andra lägenheten året ut men en dag efter hon blev uppsagd hade hon fixat den här lägenheten och tackade ja till den utan att ens åka och titta på den, hon hade bara sett några bilder. Hon filmade ju när hon kom dit första gången och det lyste igenom att den nog inte var riktigt som hon hade hoppats. Hon säger att den såg större ut på bilderna.
Tack!
Jag såg en del av den videon (blev förvånad över flytt) och skrev ut adressen då men att den var mindre än hon trodde låter märkligt om hon sett några bilder, eventuellt planlösning och visste antalet kvm.
Baserat på kommentarerna här så kan man tro att hon ville unna sig något såpass nybyggt så att det är fint, fräscht med bra läge som är hennes lilla "paradis".
Jag kan väl tycka att om man behöver fixa ett förstahandskontrakt men har ett hus så kan man bo i huset i väntan på att hitta något större för pengarna, så får hon även extra tid att spendera med barnen.... kanske hyra ett förråd så länge i Östersund.
Men att slippa Strömsund är väl prio.
Jag håller med alla som har skrivit om hur galet det är att flytta från barnen,
det är väl rimligare att flytta tidigast när det är dags för dom minsta att börja på gymnasiet.