Citat:
Ursprungligen postat av
mormor43
Jag har roat mig med att kolla på gamla vloggar och videos nu när det finns ett facit. Allt kan inte skyllas på L och jag måste säga att hon var otroligt skicklig på att manipulera de 2 andra knäppgökarna. De var faktiskt det i mina ögon. Den ene sade knappt ett ord och den andre var den andra kvinnan i förhållandet. Tur att det ändrats. Bara flams. De hade inget som helst curage utan höll bara med. De stora förlorarna i detta elände är som vanligt alla barnen.
Främst de fem äldre barnen (räknar med Isabelle i det). De barnen räknades inte in i deras familj trots att 8 av 9 barn bodde hos dem. Allt de gjorde inkluderade bara deras fyra gemensamma barn, ibland Moa.
Jag förstår fortfarande inte hur man kan lämna två 18-åringar, en 14 åring ensamma hemma för att flytta utomlands på obestämd tid! Vilken jäkla tankevurpa!!! Att inte sov kopplades in då är för mig en gåta! Sen Isabelle som helt plötsligt blev lämnad av sin pappa till förmån för hans nya familj. Hon hade inte ens ett val att följa med! Alltså den familjen var sååå dysfunktionell och nu sitter 74-åriga damer, diverse övervintrade WT brudar i yngre ålder och tycker L är sååå duktig. I vad?