Ollon du upprepar dig bara. Kan du inte komma med något nytt.
Ja alla horköpare är feta och äckliga vi har hört det nu. Frågan är vad du finner för nöje med att beskriva deras fysik. Jag gissar på någon form av mindervärdeskomplex. Rätta mig om jag har fel.
Här ligger lytet inte bara på en fysisk nivå - utan de flesta deltagarna här har också ett mentalt lyte. Det ser man på den skrattretande låga tonen i inläggen - inlägg som verkar författade av en utvecklingsstörd som nyligen lärt sig orden och fraser som "fitta" och "knulla feministen i arslet din jävla äckliga fäminist"
Egentligen vill man inte skratta åt eländet, men man gör det ändå. Men som sagt - diskuterar man med utvecklingsstörda får man ju finna sig i att diskussionen hamnar på en utvecklingsstörds nivå. Hur hade jag kunnat tro annat!?!?
Nej, det låter inte som särskilt lockande.
Vill du ha en fräsch och snygg tjej däremot - så lär du ju knappast hitta henne bland de prostituerade ofräscha brudarna...*urk*
Detta diskussionsinlägg är helt ovidkommande för denna konferensgrupp. Ber att hänvisa vederbörande vänligen till en konferensgrupp för enormt ovidkommande inlägg.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!