• 1
  • 2
2000-07-24, 00:12
Medlem
Allvarligt talat

Ollon du upprepar dig bara. Kan du inte komma med något nytt.
Ja alla horköpare är feta och äckliga vi har hört det nu. Frågan är vad du finner för nöje med att beskriva deras fysik. Jag gissar på någon form av mindervärdeskomplex. Rätta mig om jag har fel.
Citera
2000-07-24, 03:19
Medlem
Allvarligt talat

200 meter smutskastning...
Citera
2000-07-24, 12:15
Medlem
Allvarligt talat

Här ligger lytet inte bara på en fysisk nivå - utan de flesta deltagarna här har också ett mentalt lyte. Det ser man på den skrattretande låga tonen i inläggen - inlägg som verkar författade av en utvecklingsstörd som nyligen lärt sig orden och fraser som "fitta" och "knulla feministen i arslet din jävla äckliga fäminist"

Citera
2000-07-25, 02:28
Medlem
Allvarligt talat

Du har inte svarat på min fråga ollon ,vad får jag i pris
Helst vill jag ha en helnatt med en thaifitta
Citera
2000-07-25, 09:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Allvarligt talat

Första pris är en helnatt med Ollon.......
Citera
2000-07-25, 10:30
Medlem
Allvarligt talat

Som sagt...stackare. *asgarv*

Egentligen vill man inte skratta åt eländet, men man gör det ändå. Men som sagt - diskuterar man med utvecklingsstörda får man ju finna sig i att diskussionen hamnar på en utvecklingsstörds nivå. Hur hade jag kunnat tro annat!?!?
Citera
2000-07-25, 11:48
Medlem
Allvarligt talat

Se mitt tidigare inlägg
En helanatt med en fostvettstinkande plattbröstad glasögonorm till feminist betackar jag mig för
BL
Citera
2000-07-25, 17:20
Medlem
Allvarligt talat

Nej, det låter inte som särskilt lockande.
Vill du ha en fräsch och snygg tjej däremot - så lär du ju knappast hitta henne bland de prostituerade ofräscha brudarna...*urk*
Citera
2000-07-27, 00:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Allvarligt talat

inte bland feminister heller feminister är feminister för att dom är så fula att dom inte kan få kuk
Citera
2000-07-27, 03:18
Medlem
Allvarligt talat

Till Skribenten!

Detta diskussionsinlägg är helt ovidkommande för denna konferensgrupp. Ber att hänvisa vederbörande vänligen till en konferensgrupp för enormt ovidkommande inlägg.

mvh

En broder
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här