Citat:
Ursprungligen postat av
Perlite
Om jag ska vara rlig s skulle dina sorter som jag odlade kunna bli s dr med den skogsjord som jag hade dom i. Dina fick inte g klart och hade skert 3-4v kvar men dom hade nd massa trikomer. Trots att jag tog dom tidigt s blev dom fett bra.
Grejen med den skogsjorden jag hade dom i r att den var dunder. Det r ocks skillnad p skogsjord och skogsjord. Dom jag hade dina i var riktigt fin lucker jord med MASSA brnnsslor och precis bredvid en liten sj. S den sg upp vatten frn sjn. Och jag gav den knappt ngon nring fr nringen var som sagt redan bra i jorden. Var ju p semester och kom tillbaka efter 1 mnad och det var inga problem. Sen kom det dr fucking regnet.
Du fattar inte knslan nr man grver med sin vikbara spade och hittar en spot med perfekt jord, perfekt sol och safe. Det r som att vinna p lotto hahaha. Vilka jvla skogsventyr man varit med om. Drev upp i fnstret i ett dehus lng in i skogen frra ret. Tror jag sa det till dig. Fan va man var nojig p natten nr man gick dit.
Du verkar ha hittat en jkla trevlig jordblandning om dom levererar s bra p jord frn skogen!
Denna id br du ge en frdjupning p! G ut i skogen i vr visa hur marken jorden ska se ut
Men jag tror att ni i sdra Sverige har mycket mer nringsrik jord n vad vi har i Norrland
Du kan inte odla mina strains till dom r helt mogna dom r fr kompakta fr att kunna leva s lnge!
ska du dra dom till max livslngd s mste vdret va rtt grna lite kallt och du mste ta bort frsta flower podden plantan visar kn vecka 2 i blom!
Hade lyinginaditch klippt dom innan ovdret s hade han ftt en underbar skrd med stenhrda nugs!
Hade inte ovdret kommit hade de rckt med 10-12 dagar till maximal skrd!
Har en av hans bilder som bakgrundsbild 😂
Ja den dr jvla nojan!!!
Det sknaste med att vara nykterist r just att slippa nojan!