2024-01-14, 06:44
Medlem
arnekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vafan är det för fel på dagens ungdomar egentligen?!?
Empatilösa och beter sig som djur, de drar sig inte för att mörda en annan människa.
Dagens ungdomar?sådan här har hänt till från under åren.
Senast redigerad av arneko 2024-01-14 kl. 07:01.
Citera
2024-01-14, 06:47
Medlem
Mazeppas avatar
Ska tydligen en som heter J*kob
Mammans facebook;

https://www.facebook.com/c*milla.hall.12

*=a

Offrets facebook
https://www.facebook.com/j*kob.hall.779

*=a
Citera
2024-01-14, 06:52
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Örkelljunga = Skånes Jerusalem, kallas så i folkmun i Skåne..
Lite som Jönköping. Många kristna...

Det är också en kommun där Sverigedemokraterna fick nästan 40 procent i senaste riksdagsvalet...
Citera
2024-01-14, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Får väl se. Örkelljunga tror jag inte direkt är invandrartätt. Men M.O låter ju som taget ur respektblattarnas handbok.
Riskerar nog bli lite lokal lynchstämning om det visar sig vara invandrarungar som stuckit ihjäl en svensk.

Vi får nog snart veta. När Örkelljunga vaknat.

För övrigt älskar jag att du använder Demiroks dolda agenda som signatur. Hans falskhet är synonym med allt som har med mellanöstern och islam att göra. Ska kopiera ditt upplägg. Det tweetet ska spridas.
Citera
2024-01-14, 06:56
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Vi får nog snart veta. När Örkelljunga vaknat.

För övrigt älskar jag att du använder Demiroks dolda agenda som signatur. Hans falskhet är synonym med allt som har med mellanöstern och islam att göra. Ska kopiera ditt upplägg. Det tweetet ska spridas.

Se mitt inägg #14, där har du offret..
Svensk kille
Citera
2024-01-14, 07:06
Medlem
Citat:
Får väl se. Örkelljunga tror jag inte direkt är invandrartätt. Men M.O låter ju som taget ur respektblattarnas handbok.
Riskerar nog bli lite lokal lynchstämning om det visar sig vara invandrarungar som stuckit ihjäl en svensk.

Drygt 20% utrikesfödda så håller snittet. De gamla hillbilly orterna så som Eslöv, Hörby osv (antagligen med Örkelljunga inkluderat) har kommit att bli helveteshålor. Mycket soc, HVB osv. Hade fan hellre bott i en av storstäderna idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Ska tydligen en som heter J*kob
Mammans facebook;

https://www.facebook.com/c*milla.hall.12

*=a

Offrets facebook
https://www.facebook.com/j*kob.hall.779

*=a

Precis som jag förväntar mig att en svensk familj från Örkelljunga skulle se ut.
Senast redigerad av Kockumskranen 2024-01-14 kl. 07:11.
Citera
2024-01-14, 07:09
Medlem
Citat:
Blir nog ingen lynchstämning.Lite snyft om hur synd det är om gärningsmännen i tidningarna.
Citera
2024-01-14, 07:10
Medlem
JustTrollings avatar
Två 16-åringar gripna.

Övrigt i Polisens notis är sådant som framkommit i media redan.
14 januari 00.14, Mord/dråp, Örkelljunga

Två 16-åriga pojkar har gripits misstänkta för mord.

Polis larmas till en adress i centrala Örkelljunga med anledning av ett bråk där en tonårspojke skadats allvarligt med ett vasst föremål. Pojken förs med ambulans till sjukhus där han konstateras avliden. Anhöriga är underrättade.

Polisen startar omgående ett intensivt utredningsarbete och cirka en timme efter att larmet inkommit grips en tonårspojke och en stund senare ytterligare en tonårspojke. De båda pojkarna som år 16 år och är nu misstänkta för mord. Parallellt med sökinsatsen spärras ett område av och kriminaltekniker genomför en kriminalteknisk undersökning och säkrar spår. Dörrknackning genomförs i området för att förhöra vittnen.
https://polisen.se/aktuellt/handelse...p-orkelljunga/
Citera
2024-01-14, 07:12
Medlem
Djupt tragiskt. Ytterligare en sönderslagen familj. Nu kommer strax uppgifter om GM.
Citera
2024-01-14, 07:15
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Djupt tragiskt. Ytterligare en sönderslagen familj. Nu kommer strax uppgifter om GM.

J*sper? = GM eller vän till GM?
Citera
2024-01-14, 07:16
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ursäkta blanda ihop med Åshöjden bk.

Skitsamma, tragiskt i små orter man efterapar storstäderna o deras våldspriral

Det var ju bara ett hittepå lag
Citera
2024-01-14, 07:17
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Drygt 20% utrikesfödda så håller snittet. De gamla hillbilly orterna så som Eslöv, Hörby osv (antagligen med Örkelljunga inkluderat) har kommit att bli helveteshålor. Mycket soc, HVB osv. Hade fan hellre bott i en av storstäderna idag.

Precis som jag förväntar mig att en svensk familj från Örkelljunga skulle se ut.

Ja. En normal familj sitter inte på facebook och kommenterar inlägg just när deras barn blivit mördad....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in