Citat:
Ursprungligen postat av
lykkelykkelykke
Det helt absurt faktiskt att psyk kan vara så jävliga att man hellre tar livet av sig i princip än att ta kontakt med dom. Äckliga människor som jobbar där. Äckelpäckel.
Fick något infall nu på förmiddagen att jag skulle ta tag i mitt liv. Men jag kan inte längre fastän jag vill. Och mycket beror på att jag vet att jag bara kommer må sämre av att ta kontakt med dessa idioter.
Exempel på vad jag menar:
Ta kontakt med grupp på soc som påstår att dom ska hjälpa hemmasittare (lögnare).Dom säger att dom kan ge mig kontakt med arbetsförmedlingen. Problemet = Jag kan inte lämna min lägenhet.
Vårdcentralen vill bara trycka i mig rävgift som jag kräks på golvet av. Dessutom dyrt och jag har inga pengar. Psykiatrin är hopplösa sadistiska idioter som jag vägrar ha kontakt med. Genuint rädd för att söka hjälp, dom är riktiga psykfall som jobbar där, vägrar utsätta mig för det. Utkastad ur habiliteringen. Mycke elaka onda kärringar som jobbar där.
Vad kan göra? Jo, inget. Det finns inget jag kan göra längre. Ligga i sängen och ruttna är det enda jag kommer göra nu tills jag dör. Önskar jag kunde gå tillbaka i tiden och säga till mig själv att hjälpa mig själv innan det är försent, innan det går för långt. Typ så. Men så kan man inte göra, tyvärr.
Det är dark triad folk som jobbar där. Se dem som mobbarna i grundskolan som nu lyckats lura till sig ett jobb.