Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-27, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
här mina vänner ser ni ett klassiskt påverkans operations inlägg från främmande makt avsett o destabilisera o skapa konflikt. byden e en skärpt karl o de ryska hotet mot sverige e mer påtagligt än nånsin tidigare. heja byden =)

Ja och så där resonerar man när man är dum i huvudet. Hela tiden Ryssland "som hotar". Vad kallar du då NATOs expansion mot Ryssland för? Alltså, ska ryssarna bara sitta där och känna vänskapen och värmen från väst komma dem närmare utan att de aldrig sätter ned foten??? Kommer ni hit tar vi oss till er. Hotar ni oss hotar vi tillbaka. Såklart. Och ryssarna har mina sympatier till skillnad från vad jag tycker om Sveriges regimlojala journalister, politikerskaran och allt sådant liknande pack.

Det handlar om att en sida tar ett initiativ och den andra reagerar. Får man faktiskt tåla.
Senast redigerad av Ryssman 2024-01-27 kl. 23:44.
Citera
2024-05-22, 23:53
Medlem
Dagens intelligenta citat från Byden.

– Jag är säker på att Putin har siktet inställt på Gotland. Putins mål är att ta kontroll över Östersjön, säger Bydén i intervjun.
– Den som kontrollerar Gotland kontrollerar Östersjön.

😂😂😂
Citera
2024-05-23, 09:02
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drMunchhausen
Dagens intelligenta citat från Byden.

– Jag är säker på att Putin har siktet inställt på Gotland. Putins mål är att ta kontroll över Östersjön, säger Bydén i intervjun.
– Den som kontrollerar Gotland kontrollerar Östersjön.

😂😂😂
Natomedlemskapet var inte så avskräckande som det sas alltså. Falsk marknadsföring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in