Den manifestationen kan de gott marknadsfra lite mer infr nsta gng, fr det kommer skert att bli fler demonstrationer av samma slag. Hoppas att fler organisationer ansluter.
Tack fr att du hittade denna trden. Trodde den hade blivit slngd i papperskorgen fr all evighet. Ja public service r helt skamlsa. Det vrsta r att vi betalar 10 miljarder varje r till dessa antidemokrater och propagandister.
Bra med en demonstration och att det var flera som dokumenterade.
I vanlig ordning kommer det vl bli ett dussintal foliehattar och vaccin-motstndare som str krumryggda och lyssnar p nn tomte som basunerar ut konspirationsteorier i en skrnig gammal megafon.
Jens Ganman och Aron Flam r annars terkommande kritiker till public service:
Svrt att rkna hur mnga som var dr, men jag tycker i varje fall att det ser ut att vara minst tusen, vilket r bra uppslutning fr en demonstration som inte r en direkt protest mot en aktuell hndelse.
Jag frstr nd inte riktigt slagordet "Ta tillbaka SVT". SVT har aldrig tillhrt folket och har alltid varit statens propagandaverktyg dr rtt sanningar och sikter har prnglats ut till folket.
Det lter jttebra! Nu hoppas jag att mnga delar det och att det blir massor som demonstrerar. Media r skyldiga till s mycket frvrngning av verkligheten och sanningen!!
Martin Stens Officiell youtube har funderingar kring om svt frberett sig infr demonstrationen:
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!