2024-01-11, 16:05
Medlem
spoilers avatar
"En före detta fotbollsspelare anklagas för att ha lurat ett tiotal individer om rabatterade MFF-årskort. Efter att han fått in betalningar på sitt konto har han därefter försvunnit och slutat svara.

/.../

En av personerna som SVT Nyheter Skåne har varit i kontakt med har gjort en polisanmälan. Polisen bekräftar anmälan om misstänkt bedrägeribrott."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/tidigare-mff-spelare-anklagas-ska-ha-salt-arskort-som-inte-finns

Någon som vet mer?
Citera
2024-01-11, 16:17
Medlem
P*wel C*bi*ki
Citera
2024-01-11, 16:21
Medlem
TeEsErs avatar
Känns som en okänd men "lovande ungdomsspelare som aldrig riktigt blommade ut" och sedan tog en annan väg i livet. Lär ju inte vara första gången han är inblandad i fuffens.
Citera
2024-01-11, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Känns som en okänd men "lovande ungdomsspelare som aldrig riktigt blommade ut" och sedan tog en annan väg i livet. Lär ju inte vara första gången han är inblandad i fuffens.

Han är väl knappast okänd.
Citera
2024-01-11, 16:30
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Han är väl knappast okänd.
Jag menade inte C bl ki. Den som skrev det skrev nog samtidigt som jag och våra inlägg dök upp samtidigt.

Jag gissade på någon okänd ungdomslagsspelare men C bl ki är verkligen ingen dålig gissning och jag tror nog mer på det nu.
Citera
2024-01-11, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Jag menade inte C bl ki. Den som skrev det skrev nog samtidigt som jag och våra inlägg dök upp samtidigt.

Jag gissade på någon okänd ungdomslagsspelare men C bl ki är verkligen ingen dålig gissning och jag tror nog mer på det nu.

Fyra minuter emellan, och du valde att skriva en kommentar med en meningslös teori som inte intresserar någon.
Citera
2024-01-11, 16:33
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Fyra minuter emellan, och du valde att skriva en kommentar med en meningslös teori som inte intresserar någon.
Puss på dig också. Vi får se hur det utvecklar sig.
Citera
2024-01-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"En före detta fotbollsspelare anklagas för att ha lurat ett tiotal individer om rabatterade MFF-årskort. Efter att han fått in betalningar på sitt konto har han därefter försvunnit och slutat svara.

/.../

En av personerna som SVT Nyheter Skåne har varit i kontakt med har gjort en polisanmälan. Polisen bekräftar anmälan om misstänkt bedrägeribrott."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/tidigare-mff-spelare-anklagas-ska-ha-salt-arskort-som-inte-finns

Någon som vet mer?

Som tidigare, P.C handlar det om, gick verkligen utför för den killen. Fyfan så tragiskt öde.
Senast redigerad av KFCnogger 2024-01-11 kl. 17:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in