Andrei Chikatilo var en skön lirare också.
Med värsta räknar jag inte till antalet mördade, utan även det sjuka sätt de beter sig på, och då är ju Chikatilo rätt sjuk. Tror han blev dömd för runt 55-60 mord med vilka han hade sex med kropparna efteråt. Har också läst boken om honom och har för mig att han fick stånd då han lekte med inälvorna och knullade alltså inälvor eftersom han inte fick upp kuken på "vanligt" sexuellt vis. Har även för mig att han stannade kvar vid en del "slaktarplatser" och grillade kroppsdelar och inälvor för att käka dom.
Boken hette nåt med "En Massmördare..." även om han inte var en massmördare utan en seriemördare. Den tar upp det mesta i fallet och man får läsa polisförhör bland annat och en massa andra grejer också. Sedan finns det en gammal filmatiserad dramadokumentär om honom från 95 som heter Citizen X. http://imdb.com/title/tt0112681/
Har även ett gäng BRA dokumentärer om just de värsta seriemördarna genom tiderna som jag hittat via diverse p2p-proggs. Kan kolla upp namnen på dessa tills imorron och posta om du är intresserad av att leta reda på dom för att se dom. De är jävligt intressanta.. Det låter kanske sjukt att vara fascinerad av sånt här hemskt, men det är just det hemska och totalt genomonda som får mig så intresserad av att ta reda på vad för sorts personer de där idioterna är. Nästan som att se rysare då man ser dokumentärer om dom. Man får en inblick i den totala ondskan, och även om den inte är trevlig så är den jävligt intressant.
Läste allt om honom på crimelibrary, går ju inte att beskriva hur sjuk och ond han måste varit
Jeffrey Dahmer och Andrei Chikatilo är ju inga svärmorsdrömmar precis, vem som är värst har jag lite svårt att avgöra. Att desse två ligger i topp är det däremot ingen tvekan om.
Måste jag välja får det nog bli ryssen. Att bli kåt när man knullar inälvor klår nog iaf att trycka in syra i hovet....jo, det gör det. Ryssen är värst. Grattis !!!
Jag tror att han dessutom kan vara fri nu - han fick ju ett löjligt lågt fängelsestraff.
Jag fattar inte varför det är så svårt att få information om honom. Han är ju en av världens värsta serie mördare ... Wiki beskriver informationen som "A basic version of the story is as follows:"
Om vi skiter i vem som mördade flest och bara koncentrear oss på hur skogstokiga de var så har vi två heta kandidater i
Albert Fish, som dödade och åt en ung flicka, samt skrev ett brev till flickans moder där han detaljerat berättade hur delikat måltiden varit. Han gillade även att sticka in nålar mellan sin pung och anus, samt att föra in alkoholindränkta bommulstussar i stjärten och tända på. Albert såg verkligen fram emot sin avlivning i den elektriska stolen och kallade det för "den ultimata kicken".
Ed Gain, som har varit förebild till filmer som Psycho, Motorsågsmassakern samt När lammen tystnar. Gillade att gräva upp lik och sy möbler av kvinnohud. Gein höll som bäst på att sy sig en fin kvinnokostym han greps.
är det inte en karaktär i "House of 1000 corpses" löst baserat på Albert Fish. eller är det honom dom nämner när dom åker den där "touren"?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!