Citat:
Ursprungligen postat av
cheezy
Det mesta tyder på att han är död men det finns ändå ett par grejer som gör att jag ifrågasätter det hela.
Benzema gick ut några timmar innan händelsen och skrev att det kommer bra nyheter från ”grabbarnas” advokater inom kort. Han snackade då alltså om Elias Bäck, Moewgli och dom andra som sitter häktade i Tunisien. Han skrev också att dom har massa grejer på gång som kommer chocka Sverige.
Han skrev kvällen innan det massa grejer riktade direkt till jordgubben och sa åt honom att han är villig att låta honom vara om han drar sig ur ”gamet” men om jordgubben inte skulle göra det så skrev Benzema att han hade massa överraskningar till honom.
Även Benzemas instagram har rensats efter hans död och breven/varningarna till Jordgubben och Jordbro har tagits bort timmar efter hans död. Även dom flesta bilderna som Benzema lagt upp togs bort. Det här är något som jag själv la märke till.
Jag håller med men av andra orsaker om jag inte missuppfattat dig?
Om det finns något som tyder på att allt är fake så är det att det som förra gången kan vara skådespelare inblandade och att irakiska polisen har gripit folk för mord men vet att inget mord har begåtts.
Jag tror inte på detta men det är faktiskt inte omöjligt. Benzema trodde han var safe i Bagdad vilket jag förstår men han visste samtidigt vilken stark beslutsamhet och kapacitet JG har efter Sarajevo och efter hans mamma där hela släkten krävde hämnd och den enda som fanns tillgänglig att mörda var B.