2024-04-07, 10:38
Medlem
Månsans avatar
Riktigt tätt och spännande i Spring Classic-tävlingen. Enda tävlingen där undertecknad är med i matchen (istället för det vanliga, i otakt med alla byten bortslösade innan finalen).

1 Månsan 6095
2 Good Child 5952
3 Ezzelino 5917
resten inte långt efter.

Jag chansar på att göra ett ryck idag, slänger in en lågrankad outsider i leken utöver två tippade favoriter.
Citera
2024-04-14, 13:43
Medlem
god.childs avatar
Det drar ihop sig i vår klassikerna, Amstel Gold idag. Jag och ccma har i princip lyckats välja samma lag för dagen.
Citera
2024-04-14, 21:14
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av god.child
Det drar ihop sig i vår klassikerna, Amstel Gold idag. Jag och ccma har i princip lyckats välja samma lag för dagen.

Grymt, 12:e plats totalt nu för dig i vårklassikerna! Inte farligt många poäng som skiljer upp till toppen heller — detta kan bli sjukt bra.
Citera
2024-04-16, 09:21
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av god.child

Storform, grattis! Jag får nöja mig med att delta denna gång, laget har tappat styrfart. Men jag satsar på att kravla mig upp bland den översta 10% av lagen. Har i alla fall sju byten att laborera med.
Citera
2024-04-16, 21:07
Medlem
god.childs avatar
Tackar, ja det ser bra ut just nu. Siktar främst på att hålla ut i vår liga sen får vi se hur långt det räcker. Har inte lyxen med massa byten kvar så får hoppas att stommen håller kryddat med något byte inför Liege.
Citera
2024-04-17, 22:02
Medlem
Ezzelinos avatar
Det är så hård konkurrens i Flashbackligan för damernas vårklasssiker att jag med min 18:e-plats totalt bara är trea i den efter CCMA och Hank, men jag fick i alla fall till en förstaplats av de 1773 deltagarna i Vallonska pilen.
Citera
2024-04-18, 08:06
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det är så hård konkurrens i Flashbackligan för damernas vårklasssiker att jag med min 18:e-plats totalt bara är trea i den efter CCMA och Hank, men jag fick i alla fall till en förstaplats av de 1773 deltagarna i Vallonska pilen.

Nä, dra på trissor, det hade jag missat. En förstaplats är en förstaplats, även om det gäller damer — man kan ju inte göra mer än att klå alla. Grattis!!
Citera
2024-04-20, 09:43
Medlem
rainbowias avatar
Romandiet öppet för spel.

Har i mitt första utkast fått in Ayuso. Dyrast av alla fast även den största favoriten enligt mitt lekmannatycke. Är han värd sitt pris?
Hade en bild innan att dubbla Ayuso-McNulty fast har troligen annan strategi nu. Kommer även rata Lenny-Gaudu som det ser ut för tillfället.
Higuita för 10 hade varit intressant i vanliga fall fast han har varit under isen i år.
Decathlon AG2R har varit bra i år och har intressanta namn i startlistan.
Citera
2024-04-25, 19:15
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Romandiet öppet för spel.

Har i mitt första utkast fått in Ayuso. Dyrast av alla fast även den största favoriten enligt mitt lekmannatycke. Är han värd sitt pris?
Hade en bild innan att dubbla Ayuso-McNulty fast har troligen annan strategi nu. Kommer även rata Lenny-Gaudu som det ser ut för tillfället.
Higuita för 10 hade varit intressant i vanliga fall fast han har varit under isen i år.
Decathlon AG2R har varit bra i år och har intressanta namn i startlistan.

Synd bara att man inte lyssnar på sig själv.

Ledartröjan i stage race är snart bara ett minne blott, Hank nu "bara" 2 poäng bakom.
Citera
2024-04-26, 23:54
Medlem
Månsans avatar
Anmäl nu ett lag till Vueltan för damer era slöa jävlar. Jag kämpar på ensam mot världseliten i damcykeluttagningar, dvs ccma-team Hank-Ezzelino. Dessa tre ligger typ topp 20 i världen alla tre medan jag harvar på runt plats 800.

Några till kan vi väl bli i flashbackligan, tar ju max 30 sekunder att skyffla in ett lag.
Citera
2024-05-01, 09:56
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Anmäl nu ett lag till Vueltan för damer era slöa jävlar. Jag kämpar på ensam mot världseliten i damcykeluttagningar, dvs ccma-team Hank-Ezzelino. Dessa tre ligger typ topp 20 i världen alla tre medan jag harvar på runt plats 800.

Några till kan vi väl bli i flashbackligan, tar ju max 30 sekunder att skyffla in ett lag.

Tia just nu för Team Månsan.

Girot öppet och pusselbitarna satt direkt. Inte det färggladaste pusslet, men får tänka på stage race.
Pogge något dyr fast lär sätta världsrekord I antal poäng på en grand tour.
Citera
2024-05-01, 10:17
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Tia just nu för Team Månsan.

Girot öppet och pusselbitarna satt direkt. Inte det färggladaste pusslet, men får tänka på stage race.
Pogge något dyr fast lär sätta världsrekord I antal poäng på en grand tour.

Rätt knepigt att få ihop något man, åtminstone en liten stund, innan katastrofala krascher på någon tidig etapp ödelägger konstruktionen, kan vara lite förhoppningsfull om. "Alla" kommer att ha Pogacar, inte så mycket att jobba med i budget när man måste ha något vettigt för spurterna också. Men jag har pusslat ihop ett lag jag tycker känns bra ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in