• 1
  • 2
2024-01-06, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Bra där.

Nej, jag lurades av Kungens kurwa i namnet och hade inte en tanke på att det kunde ha postadress Segeltorp.

Det är verkligen Segeltorps yttersta kant, förstår att de valde Kungens Kurva som namn. Det är det enda hotellet jag känner till som formellt har postadress Segeltorp. Det är väl inte orimligt att kalsongmannen bodde här, men jag har inte sett någon mer information än polisens notis.

Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Gyllende Ratten?

Kunde ha varit

https://youtu.be/HJTf6tWm37o

Låg väl där i krokarna när det begav sig, men blev väl flyktinganläggning och slogs sönder?
Citera
2024-01-06, 18:03
Medlem
Herregud, lät som barnens pappa, fick skräck.
Sonen fick dock reda på att han är inhyst på Kungsholmen
Citera
2024-01-06, 18:05
Medlem
3Godisars avatar
Oj, snefylla eller vadå?
Citera
2024-01-06, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Galen man i kalsonger greps på hotell, Segeltorp/Huddinge, 2024-01-06

https://polisen.se/aktuellt/handelse...eman-huddinge/
06 januari 04.49, Våld/hot mot tjänsteman, Huddinge

Polis kallas till ett hotell i Segeltorp med anledning av att en man iklädd enbart kalsonger går runt och skriker på hotellet.

Mannen har också gått in i hotellets receptionen kastat runt saker.

När polispatrullen kom till platsen gjorde den utåtagerande mannen kraftigt motstånd.

Han greps och är misstänkt för våldsamt motstånd och försök till våld mot tjänsteman.
Vet någon mer?

Eftersom det är Flashback så spekulerar jag. GHB brukar ha den effekten om personen tankat lite fel med denna substans. Galet agerande i klen klädsel, jag har sett det förut
Citera
2024-01-07, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godemannen
Eftersom det är Flashback så spekulerar jag. GHB brukar ha den effekten om personen tankat lite fel med denna substans. Galet agerande i klen klädsel, jag har sett det förut
0449 på morgonen. Precis hemkommen från krogen? Troligen inte om hotellet ligger i Kungens kurva. Ska man festa på stan väljer man väl då ett hotell på stan. Så det tycker jag utesluter alkohol. För kring kungens kurva har väl inte barerna öppet så länge?
Dessutom, om han druckit massa sprit så kan man väl knappt stå upp vid den tidpunkten.
Nej, GHB kan vara troligt. Eller någon skum RC som heter massa bokstäver och siffror.
Citera
2024-01-07, 00:39
Medlem
handtralalas avatar
Får lite breaking bad-vibbar. En medelålders lätt lönnfet man med glasögon springer runt i kalsonger med hotfullt tillhygge. Undrar vad hans story är?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in