• 6
  • 7
2024-01-08, 23:03
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Okej, det är något som osar katt här ändå, du träffas online på en knullapp, kommer överens om att träffas, har frivilligt sex, ligger och myser efter det frivilliga sexet, sen blommar det ut i en ofrivillig bajspackning av pastejköket, händelseförloppet är konstigt

Ja, du är konstig och har därför antagligen aldrig haft sex.
Citera
2024-01-08, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Ja, du är konstig och har därför antagligen aldrig haft sex.

Jag har aldrig våldtagit eller anklagats för att ha våldragit, men det säger en del om dig, om du sammankopplar sex och våldtäkt.

Händelseförloppet är fortfarande konstigt, det är sagt utan att anklaga eller ställa mig i den ena eller andra ringhörnan
Citera
2024-01-08, 23:21
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Jag har aldrig våldtagit eller anklagats för att ha våldragit, men det säger en del om dig, om du sammankopplar sex och våldtäkt.

Händelseförloppet är fortfarande konstigt, det är sagt utan att anklaga eller ställa mig i den ena eller andra ringhörnan

Det säger en hel del om dig att när du inte kommer på några argument ljuger ihop saker den du pratar med aldrig har sagt, tror som sagt du är oskuld och har för mycket fritid.
Citera
2024-01-08, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Det säger en hel del om dig att när du inte kommer på några argument ljuger ihop saker den du pratar med aldrig har sagt, tror som sagt du är oskuld och har för mycket fritid.

Argument?

Jag kommenterar händelseförloppet som konstigt, det konstiga är partiet mellan det frivilliga vaginala sexet, med efterföljande mys som leder till anal våldtäkt, det är konstigt, och det är konstigt att hon uppfattar det som våldtäkt och han som frivilligt, det är ännu konstigare.

Jag tror att du önskar att du var någonting annat än en incel med våldtäktsfantasier
Citera
2024-01-09, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Hon ångrade sig dagen efter när det värkte i prutten. Kom på samtyckeslagen och var lack på killens dissande attetyd dagen efter å bestämde sig för att anmäla

Alltså gick hon med på det.
Vart är kvinnors reaktioner på sånna här kvinnor som i längden förstör något överjävligt för alla inblandade? Det finns ju kvinnor men public service och lydmedia trycker undan dessa
Citera
2024-01-09, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsavdrag
"Polisanställd", inte polis.

exakt! han kan vara civil utredare, sitta i reception, passhandläggare.

Fattar inte varför vissa direkt ska anta att han är polis. Det står polisanställd!
Citera
2024-01-09, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anon00
Samir Abulkheir
https://mrkoll.se/person/Samir-Belkh...aQdYQamUxauerA

Saxat från HN
Mannen nekar till brott. I bevisningen finns bland annat förhör med två personer som målsäganden varit i kontakt med efter händelsen, konversation mellan parterna och ett meddelande där den misstänkte mannen skickat en ursäkt.

Mannen har tidigare varit anställd som polis i Halland. Men han blev uppsagd 2019 efter att ha dömts för dataintrång vid 15 tillfällen.

Det visade sig att mannen sökt information om kvinnor han dejtat i polisens datasystem. Slagningarna skedde både i hans egna hem och på polisstationen. Han dömdes till dagsböter i hovrätten och fick lämna Polismyndigheten.

nämen se där...en babbe!
Citera
2024-01-09, 22:52
Medlem
Tar hon den inte i röven är hon ändå inget att ha.
Citera
2024-01-10, 03:57
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Nej men om ord står mot ord så blir det svårt för en domstol att ta ställning till att den anklagade var medveten om att tjejen inte ville.

Det är inte helt enkelt och det är ett allvarligt brott och därför ska det vara svårt att bli fälld för ett så allvarligt brott som våldtäkt.

Men det blir ju lite knepigt när vissa döms och vissa frias, när det bara är ord mot ord?

Se: (FB) Chalmerist ville sova över, våldtog kurskamrat. Dömd till 3 år och 3 månader fängelse (jan, 2024)

Tycker det är extremt märkligt att domstolen i princip kan välja vilken sida som låter mest sannolik. Utan någon konkret teknisk bevisning.
Citera
2024-01-10, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Samlag räkans väl vaginalt bara och inte per automatik analt också ? han passade på helt enkelt jävla as

Exakt min tanke
Citera
2024-01-10, 08:47
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Men det blir ju lite knepigt när vissa döms och vissa frias, när det bara är ord mot ord?

Se: (FB) Chalmerist ville sova över, våldtog kurskamrat. Dömd till 3 år och 3 månader fängelse (jan, 2024)

Tycker det är extremt märkligt att domstolen i princip kan välja vilken sida som låter mest sannolik. Utan någon konkret teknisk bevisning.

Ja det är mycket märkligt och ett potentiellt hot mot demokratin. Den där samtyckeslagen lämnar en hel del att önska med avseende på rättssäkerhet.
Citera
2025-08-04, 02:19
Medlem
Ingen som fick tag på hovrättsdomen eller FUP i detta fall?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in