• 1
  • 2
2006-08-10, 22:40
Medlem
Atlantiss avatar
De regler jag är van vid:

1. Ingen hets under öppningsfasen. Man lägger helt enkelt inte på moståndarnas högar.

2. Tvåor så får du lägga nytt (valfritt valör) direkt efter. Tior och fyrtal vänder högen och du får lägga ett nytt, valfritt kort.

3. Man snor inte någons tur genom att hetslägga under spelets gång.

4. När du har de tre nedvända korten får du inte ta upp och titta på dem. Kan du inte lägga det kortet som ligger under måste du fortfarande visa det.

5. Du kan ej gå ut på tvåor, tior eller ess.
Citera
2006-08-11, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chunky Salsa
Var det där verkligen nödvändigt?
Känner du dig bättre nu när du två dagar efter att någon redan har svarat på frågan kommer och säger till frågeställaren att googla istället?
Känner du att du har gjort trådskaparen en tjänst genom att tipsa om en sida som alla som någonsin har använt internet redan har sett?
Eller såg du bara din chans att visa vilken erfaren surfare du är som kan ge länkar till nån spydig sida bara för att visa för omvärlden hur mycket bättre du är på att använda internet än trådskaparen?

Gå och dö för fan!

Jävla fitta!

Förolämplingar använd av de som är för dumma för att argumentera som folk.

På dina övriga frågor låter jag denna smiley tala för mig. -->
Citera
2006-08-11, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atlantis
De regler jag är van vid:

1. Ingen hets under öppningsfasen. Man lägger helt enkelt inte på moståndarnas högar.

2. Tvåor så får du lägga nytt (valfritt valör) direkt efter. Tior och fyrtal vänder högen och du får lägga ett nytt, valfritt kort.

3. Man snor inte någons tur genom att hetslägga under spelets gång.

4. När du har de tre nedvända korten får du inte ta upp och titta på dem. Kan du inte lägga det kortet som ligger under måste du fortfarande visa det.

5. Du kan ej gå ut på tvåor, tior eller ess.
Dessa regler är jag med van vid, hatar när folk påstår att de får lägga massa kort på mina högar.
Citera
2006-08-11, 05:10
Medlem
Schnyggves avatar
Ring Carolina klüft och fråga!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto