2024-01-01, 21:41
Medlem
r detta ett bra mrke. Den jag kper av sger att det ligger p 97 % renhet?...
Citera
2024-01-01, 22:28
Medlem
Det finns inget som heter "97% renhet" p anabola. Vad renhet? Om ngon frsker slja steroider till dig med det argumentet hade jag sprungit fort som fan t andra hllet.
Citera
2024-01-01, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Det finns inget som heter "97% renhet" p anabola. Vad renhet? Om ngon frsker slja steroider till dig med det argumentet hade jag sprungit fort som fan t andra hllet.
Det han menar r vl att det r 97 % testosteron. Finns mnga skitmrken som de blandar ut med massa andra saker enligt han.
Citera
2024-01-01, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dromedaren79
Det han menar r vl att det r 97 % testosteron. Finns mnga skitmrken som de blandar ut med massa andra saker enligt han.
Det hr r som sagt ologiskt. Vad 97% testosteron?

Testo som r 250mg/ml ska ju vara 25% testosteron. Resten av ingredienserna r olja, benzyl alkohol och benzyl benzoate.
(detta r ingredienserna i injicerbar testosteron-olja: testosteronpulver, olja, benzyl alkohol, benzyl benzoate)

Inte i ngon vrld r uttrycket "97% testosteron" rimligt att sga i samband med anabola, och ingen annan anvnder heller det uttrycket. Drmed hade jag som sagt sprungit fort t andra hllet fr snubben som sljer till dig vet inte vad han pratar om eller frsker medvetet att blsa dig.

Sjlva mrket har jag aldrig hrt talats om. Det r frmodligen ngot som ngon random person kokat upp hemma. Detta betyder inget srskilt dock, det kan vara jttebra grejer eller ren skit, jag vet ej.
Citera
2024-01-01, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Det hr r som sagt ologiskt. Vad 97% testosteron?

Testo som r 250mg/ml ska ju vara 25% testosteron. Resten av ingredienserna r olja, benzyl alkohol och benzyl benzoate.
(detta r ingredienserna i injicerbar testosteron-olja: testosteronpulver, olja, benzyl alkohol, benzyl benzoate)

Inte i ngon vrld r uttrycket "97% testosteron" rimligt att sga i samband med anabola, och ingen annan anvnder heller det uttrycket. Drmed hade jag som sagt sprungit fort t andra hllet fr snubben som sljer till dig vet inte vad han pratar om eller frsker medvetet att blsa dig.

Sjlva mrket har jag aldrig hrt talats om. Det r frmodligen ngot som ngon random person kokat upp hemma. Detta betyder inget srskilt dock, det kan vara jttebra grejer eller ren skit, jag vet ej.
Ok killen vet inte vad han pratar om allts.
Citera
2024-01-02, 00:42
Medlem
tram123s avatar
Jvlar 97% testosterone! Fucking sjukt!
Vad r resterande 3%?

Lter som ngon som slt fr mycket dligt kokain, bror den r feet, 97% reeen.
Citera
2024-02-24, 20:52
Medlem
Warhearts avatar
Wow.. ni fattar verkligen ingenting hr.
Dom menar att analysen stmmer till 97% av vad som utges i mg.
Citera
2024-02-25, 18:03
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dromedaren79

Testosteron suspension? Innehller ingen ester och r vattenbaserad. Dom har vl sptt ut den med extra vatten. Annars r suspension s nra 100% det bara kan vara.
Senast redigerad av PingPongZong 2024-02-25 kl. 18:08.
Citera
2024-03-01, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Wow.. ni fattar verkligen ingenting hr.
Dom menar att analysen stmmer till 97% av vad som utges i mg.
Varfr skulle man kalla det fr "renhet"? Ingen gr det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in