Den stora blåsningen
Jag antar att du har ett STORT undersökningsmaterial för att kunna dra sånna slutsatser då du förkastat andra undersökningar. Så jag antar att du har bildat din uppfattning efter ca 20-30 tusen intervjuer? Det borde ge en klar bild över situationen i Sverige åtminstone. De flesta tycker att det inte krävs lika stort material för att någorlunda korrekta slutsatser skall kunna dras, du och Ollon verkar dock kräsna när det gäller sådant...
Jag trodde det var lagen som dömde och inte du? Du försöker lägga in värderingar på människor, är det du som sätter det värdet?
Vidare så förstår jag inte vad du vill skall försvaras? Det finns inget konkret att bemöta i dina och Ollons inlägg. Jag respekterar era åsikter men om det är debatt ni vill ha så får ni göra inlägg med substans och inte massa egna värderingar. Tills dess får ni nöja er med att bli bemötta med en låg nivå på svaren.
Friheten att bestämma över sitt eget liv? Att man skall visa respekt för andra människor? På dina inlägg projicerar du värderingar på de som väljer att köpa sex och attackerar sedan dina egna värderingar. Du har rätt till din uppfattning men då du anklagar andra enbart baserat på din egna personliga uppfattning verkar du vara lika desperat som Inger Segelström är i sina debatter.
(Nej, det går inte försvara sexköp i Sverige då det är förbjudet i lag, 1998:408)
Du verkar beläst så jag förslår att du läser lite mer om de friheter som finns i Sverige. Tryckfrihetsförordningen är väldigt intressant.
Att barn utnyttjas har inget med prostitution att göra. Om det är som du, media och feminister verkar vilja få det att låta så är det för jävligt att samhället inte stödjer de som utnyttjas som barn. Och att det sedan är så många blir smått bisarrt. Om samhället hade gett dom det stöd de har rätt till så borde det ha varit ett fritt val om de vill sälja sex eller välja någon annan karriär.