2000-07-18, 19:25
Medlem
Jag har i min yrkesutövnning träffat en hel del prostituerade kvinnor och män.
Det som varit gemensamt för alla är deras förakt för torskarna och deras vilja att leva ett liv utan prostitution. Det finns ett undantag. En ung kvinna som utnyttjats sexuellt sen hon var tre år gammal. Den kvinna tyckte att hon inte var värd något bättre. Hon kunde inte se att hennes kropp var hennes. Hon tog livet av sig när hon var 20 år gammal.
Nu till blåsningen. Dessa människor beskriver samstämmigt; torskarna tror att de njuter, torskarna tror att kvinnan tycker om dem, torskarna tror att pengarna är underordnade samvaron.
Det förakt som kvinnan känner inför torsken är så djupt att kvinnan - om hon hade den makten - väldigt gärna dödat sina kunder.
Och ni patetiska horknullare som inte fattar detta - vad är ni för människor.
Citera
2000-07-18, 20:13
Den stora blåsningen

Ursäkta om jag hamnat lite utanför ämnet.
V75 Axevalla: Finns det någon som kan slå Rosso Iran?
Vem vinner Gulddivisionen? Jag tror inte riktigt på den förmodade favoriten, Edus speedy.
Någon som har tips, mejla mig gärna till alfx@altavista.se
Ursäkt intrånget!
Citera
2000-07-18, 20:23
Medlem
Den stora blåsningen

Bäste tribut!
Eftersom du hänvisar till din yrkesutövning vore det på sin plats att du slänger ur dig vad du har för yrke. Det skulle vara intressant vilka preferenser du har som grund för dina åsikter.
Citera
2000-07-18, 20:25
Medlem
Den stora blåsningen

Jag är männikokännare till yrket, anställd av mänskligheten.
Citera
2000-07-18, 20:37
Medlem
Den stora blåsningen

Kollega med Di Leva låter det som...
Citera
2000-07-18, 20:37
Medlem
Den stora blåsningen

Ja det var ju ett jävligt seriöst svar. Då vat man ju vilken nivå du ligger på. Alltså ingen större anledning att bry sig om dina intelligenta inlägg. Lägg ner din energi på rättstavningsövningar istället.
Citera
2000-07-18, 20:47
Den stora blåsningen

TRIBUT är kanske en fd hora ?
Citera
2000-07-18, 20:52
Medlem
Den stora blåsningen

tribut dömer i alla fall alla med annan åsikt i frågan om könsumgängesrelaterad handel.
Citera
2000-07-18, 21:01
Den stora blåsningen

TRIBUT, jag tror ingen torsk tror att en hora njuter. Jag vet inte var du fått den åsikten ifrån? Sanningen är nog den att de flesta torskar skiter totalt i vad horan tycker eller tänker. Torsken är bara ute efter sin tillfälliga egen njutning. Och om horan hatar torsken, vem bryr sig? Bara han får knulla henne. Ditt tidigare inlägg att horan är ett tillfälligt onaniobjekt för mannen är nog närmare sanningen.
Citera
2000-07-18, 21:52
Medlem
Den stora blåsningen

En massa inlägg. Där de som uttalar sig är oförmögna att generalisera från sig själv till en större population.
Till en man; du tror fel. Många torskar tror att kvinnan njuter, när han med sitt kön släcker ett mäniskovärde.
Det är fraperande många som vill rättfärdiga sina brott.
Det är få som lyckas, eller endast i delar, få fram något som liknar ett äkta försvar.
Citera
2000-07-18, 21:56
Medlem
Den stora blåsningen

Var har man förlagt sin självrespekt om man sätter på en som man är hatad av?
Moraliserar inte, bara en storögd, förundrad fråga.

/L
Citera
2000-07-18, 22:23
Medlem
Den stora blåsningen

Jag antar att du har ett STORT undersökningsmaterial för att kunna dra sånna slutsatser då du förkastat andra undersökningar. Så jag antar att du har bildat din uppfattning efter ca 20-30 tusen intervjuer? Det borde ge en klar bild över situationen i Sverige åtminstone. De flesta tycker att det inte krävs lika stort material för att någorlunda korrekta slutsatser skall kunna dras, du och Ollon verkar dock kräsna när det gäller sådant...

Jag trodde det var lagen som dömde och inte du? Du försöker lägga in värderingar på människor, är det du som sätter det värdet?

Vidare så förstår jag inte vad du vill skall försvaras? Det finns inget konkret att bemöta i dina och Ollons inlägg. Jag respekterar era åsikter men om det är debatt ni vill ha så får ni göra inlägg med substans och inte massa egna värderingar. Tills dess får ni nöja er med att bli bemötta med en låg nivå på svaren.

Friheten att bestämma över sitt eget liv? Att man skall visa respekt för andra människor? På dina inlägg projicerar du värderingar på de som väljer att köpa sex och attackerar sedan dina egna värderingar. Du har rätt till din uppfattning men då du anklagar andra enbart baserat på din egna personliga uppfattning verkar du vara lika desperat som Inger Segelström är i sina debatter.

(Nej, det går inte försvara sexköp i Sverige då det är förbjudet i lag, 1998:408)

Du verkar beläst så jag förslår att du läser lite mer om de friheter som finns i Sverige. Tryckfrihetsförordningen är väldigt intressant.

Att barn utnyttjas har inget med prostitution att göra. Om det är som du, media och feminister verkar vilja få det att låta så är det för jävligt att samhället inte stödjer de som utnyttjas som barn. Och att det sedan är så många blir smått bisarrt. Om samhället hade gett dom det stöd de har rätt till så borde det ha varit ett fritt val om de vill sälja sex eller välja någon annan karriär.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in