2006-08-07, 15:53
Bannlyst
Varför måste man vänta 3 dagar innan man kan börja använda sitt Flashback konto? Min polare har precis öppnat ett konto och är mycket frustrerad över detta
Citera
2006-08-07, 15:55
Medlem
exerds avatar
För att de som verkligen vill skriva något viktigt orkar vänta i 3 dagar.
De som inte har något viktigt att säga orkar däremot inte vänta.

På detta sätt slipper man massa skitinlägg som folk får för sig att skriva.
Citera
2006-08-07, 15:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av exerd
De som däremot inte har något viktigt att säga orkar däremot inte vänta.

Tack för svaret (ett mycket bra svar )
Citera
2006-08-07, 20:15
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
De som däremot inte har något viktigt att säga orkar däremot inte vänta.

Dessutom försvårar det något för bannade bråkstakar som vill komma tillbaka under nytt namn.
Citera
2006-08-08, 18:43
Bannlyst
Citat:
Det är inte frågan om att orka vänta. För några månader sedan blev jag vittne till en mycket uppmärksammad händelse, jag vill inte gå in på vilken. Eftersom jag inte kunde skriva om det utan att bli identifierad av de som vet lite grann om mig, skapade jag ett nytt konto. Efter att det gått tre dagar kände jag att det inte var lika brännande aktuellt längre, och dessutom hade flera av de saker jag bevittnade redan kommit ut i media, så jag struntade i att skriva om det.
Citera
2006-08-08, 18:46
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messenger
Det är inte frågan om att orka vänta. För några månader sedan blev jag vittne till en mycket uppmärksammad händelse, jag vill inte gå in på vilken. Eftersom jag inte kunde skriva om det utan att bli identifierad av de som vet lite grann om mig, skapade jag ett nytt konto. Efter att det gått tre dagar kände jag att det inte var lika brännande aktuellt längre, och dessutom hade flera av de saker jag bevittnade redan kommit ut i media, så jag struntade i att skriva om det.

Det skulle inte funka att ha direktåtkomst till FB, vi skulle spammas sönder dessvärre. Det är ju bara att jämföra när FB invaderade BLIP, tror ni den kuppen lyckats om de hade haft ett liknande system?
Citera
2006-08-08, 19:04
Medlem
Ghandis avatar
reggade mig idag på utländsktforum där moderator skulle gpdkänna registreringen först innan man kunde va aktiv. Jobbigt, reggar man sig vill man in direkt o kunna posta o fixa sin profil. Tur det inte var så här innan iaf.
Citera
2006-08-08, 21:22
Bannlyst
En sak är att man under de tre dagarna mellan reggandet och när du får skrivrättighet. Då ska man lära sig hur FB funkar genom att läsa inlägg, då slipper FB få massa jon som förstör. Enkelt och bra tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in