Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-28, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Ja, han som ha varit hårdrockare, punkare, skinhead, reggaefan och allt möjligt. Men det är ett väldigt löst rykte än så länge.

Han som alltid har hörlurar, lite hjulbent och hade rastamössa förr?
Citera
2023-12-28, 21:11
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleskot
Han som alltid har hörlurar, lite hjulbent och hade rastamössa förr?

Ja. Har för det mesta haft lite längre hår och trampade jämt runt med hörlurar förr i alla fall. Hängde mycket på Skivbörsen och babblade med både personal och övriga kunder om olika band och musikstilar.
Citera
2023-12-28, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Ja. Har för det mesta haft lite längre hår och trampade jämt runt med hörlurar förr i alla fall. Hängde mycket på Skivbörsen och babblade med både personal och övriga kunder om olika band och musikstilar.

Verkar jobba/t på någon loppis är det rätt, 59år?
Citera
2023-12-28, 21:22
Medlem
Tror inte det är JM som hittats. Han bor på mittenvåningen på 6 B.
VLT:s bild är tagen på våningsplanet högst upp...
https://www.vlt.se/2023-12-28/man-hi...n-utreder-mord
Citera
2023-12-28, 21:26
Citat:
Ursprungligen postat av Nollan-Kollan
Tror inte det är JM som hittats. Han bor på mittenvåningen på 6 B.
VLT:s bild är tagen på våningsplanet högst upp...
https://www.vlt.se/2023-12-28/man-hi...n-utreder-mord
Hur vet du att det är samma trappuppgång bara genom att se dörren på bilden?
Citera
2023-12-28, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Hur vet du att det är samma trappuppgång bara genom att se dörren på bilden?

Jag har aldrig påstått att VLT:s bild är tagen i just 6 B. Däremot att den är tagen högst upp, vilken ingång det nu handlar om???
Mycket talar för att bilden kommer från Skallbergsgatan, jämna nummer.
Citera
2023-12-28, 21:36
Citat:
Jag har aldrig påstått att VLT:s bild är tagen i just 6 B. Däremot att den är tagen högst upp, vilken ingång det nu handlar om???
Mycket talar för att bilden kommer från Skallbergsgatan, jämna nummer.
Jag uppfattade det som att du sa att Jerker bor på mittenvåningen i 6B men att att fotot var taget på dörren till en av lägenheterna högst upp i samma trapp.

Oavsett trappuppgång, vad är det som får dig att tro att dörren på fotot tillhör en lägenhet högst upp?
Citera
2023-12-28, 21:42
Medlem
Citat:
Jag uppfattade det som att du sa att Jerker bor på mittenvåningen i 6B men att att fotot var taget på dörren till en av lägenheterna högst upp i samma trapp.

Oavsett trappuppgång, vad är det som får dig att tro att dörren på fotot tillhör en lägenhet högst upp?

Det finns två bilder i artikeln. Den andra visar tydligt att det är högst upp!
Citera
2023-12-28, 21:43
Medlem
Citat:

Vän berättade att en ambulans syntes till på Karlfeldtsgatan tidigare idag. De lägenhetshusen som är närmast Bergslagsvägen.
Citera
2023-12-28, 21:45
Citat:
Det finns två bilder i artikeln. Den andra visar tydligt att det är högst upp!
Jag ser endast en bild. Har du medlemskap på VLT som gör att du kan se annat än vi som inte har?
Kan du i så fall lägga upp bild nr 2 på nån sida vi andra kan ta del av?
Citera
2023-12-28, 21:49
Citat:
Ursprungligen postat av Mzl2021
Vän berättade att en ambulans syntes till på Karlfeldtsgatan tidigare idag. De lägenhetshusen som är närmast Bergslagsvägen.
Ok, då kan det kanske vara så att det är där uppe det har hänt. Morsan rör sig i området runt det där stället med solarium och ner mot Arpa och hon har inte sett till några poliser eller ambulanser.
Citera
2023-12-28, 21:51
Medlem
Citat:
Ok, då kan det kanske vara så att det är där uppe det har hänt. Morsan rör sig i området runt det där stället med solarium och ner mot Arpa och hon har inte sett till några poliser eller ambulanser.

Verkar inte varit pådrag för det var inget blåljus eller något. Inte så konstigt om han legat ett tag tänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in