• 9
  • 10
2024-02-28, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Första åren jag hade sömnparalys var det riktigt otäckt.

Sen lärde jag mig att slå tillbaka och upptäckte att dom otäcka demonerna är löjligt klena och extremt lätta att slå ner i sömnparalysen.
Böner och skit hjälper inte. Var inte den svaga. Gör dig värre än demonerna och krossa dom.
Tortera dom, våldta dom och slit dom i stycken. Det är faktiskt kul.

När jag fick ro att utforska sömnparalyserna lärde jag mig hantera dom och har haft en hel del fantastiska UKU:er. DOCK .. ska tilläggas ... är det ändå alltid en obehaglig atmosfär över det hela.

Sen har jag ett riktigt obehagligt minne. En gång hade jag en kompis sovandes på soffan. Det blev natt och vi släckte, jag gick in i sovrummet.
Jag kunde inte somna .. efter en stund kom det vanliga , brus och vibrationer och jag fattade att en SP var på ingång. Sedan de berömda tre knackningarna. Har hört flera som hör samma innan en SP drar igång.
KNACK KNACK KNACK

Morgonen därpå verkade tjejen som sovit på soffan lite skärrad. Hon sa att hon hade haft svårt att somna och helt plötsligt hade hon hört tre hårda knackningar.
Hon sa att det lät som det kom från mitt sovrum...

Om jag känner att en SP är på väg men inte har lust att ha den så vet jag numera att det hjälper att inta något. Vad som helst, ett glas vatten, en frukt, en macka eller nåt.
Sen är jag SP-fri hela natten.

3 knackningar, ska tydligen vara demoner som kränker Treenigheten.. "fader sonen och den heliga anden" vanligt i skräckfilmer, tex i The Conjuring " även siffran 3 är förknippat med övernaturliga, , ja tror inte på sånt. Och det man upplever under en sömnparalys, är inget övernaturligt, utan det är vår hjärna som hittar på,
Citera
2024-06-20, 21:19
Medlem
DrComforts avatar
Hade precis sömnparalys under en tupplur. Har haft det förut men denna måste jag säga vara den absolut häftigaste.

Låg på sidan, så att inte ligga på rygg garanterar inte att man kan få sömnparalys. Tror det är första gången jag haft sömnparalys när jag legat på sidan.

Öppnade ögonen och kunde inte röra mig och hörde en kvinna mumla bakom ryggen på mig. Eftersom jag varit med om detta förr tänkte jag att du din jävla fitta ska hålla käften så skräcken släpper.

Efter tag kände jag henne krypa upp och skeda mig, andas bakom mitt öra och sedan drog hon hos liksom mot sängkanten. Ett tag var vi nere på golvet och krällade runt innan vi var tillbaka i sängen igen. Såg armen på henne sluta sig kring mig och när jag med väldig möda kunde röra på mig och vände mig om såg jag henne också, naken, lite trind, förbannat fina liljevita höfter och med ett sjujävla knullrufs på huvet.

Det slutade inte här. Mitt i alltihop hör jag två katter börja bråka som fan i hallen innan de kutade efter varandra in i köket med klorna rivandes i parketten.

Efter ett tag kunde jag röra mig mer och mer, men det var kämpigt. Till slut lyckades jag sätta handen på huvudet och liksom ruska om för att vakna upp. Kände liksom i skalpen hur paralyserad hjärnan var, avdomnad liksom. Under tiden jag ruskade huvudet med handen - måste sett helt fucked ut - fortsatte där katterna leva runt och väsa åt varandra. Såg dem inte men jävla vad tydligt jag hörde dem.

Och så den där kvinna. Nu benämnde jag henne som vilken kvinna som helst. Nej, jag hallucinerade mitt ex. Hade jag levt på 1700-talet hade jag gått till domprosten och allmänt henne för att utöva svart magi på mig och fått henne bränd på bålet. Nu blir det två Sobril i stället.

Haha, sömnparalys deluxe. Häxor, demoner, troll och kattjävlar i all ära men ett ex som dyker upp som maran, ja, är ju inte direkt förvånad. Blev nästan lite sugen på att ha samlag med henne. Är det nästa steg i min sömnparalysresa, att knulla maran i stället för att hon rider mig? Ja, ni travellers of the farest deepths of the psyche, vem vet.

Som sagt, jag har haft sömnparalys tidigare men under sex månaders tid cirka har jag haft det fyra gånger. Ja, ja, nu är jag inte värst rädd längre när jag har det. Kan till och med delvis tycka det är både intressant, spännande, roligt och rent av njutfullt.
Senast redigerad av DrComfort 2024-06-20 kl. 21:56.
Citera
2024-06-20, 22:09
Medlem
Läkemedel är kända för att öka sömnparalys.

Jag åt mat sen tog en huvudvärkstablett och sov på dagen.
i drömmen blev allt svart jag såg inget, och insåg även att jag va i en dröm. Panik försökte jag vakna men det gick inte. försökte et litet tag i panik började smått se ljus fick anstränga mig för att öppna ögonen och samtidigt när de är såhär halvt öppna så känner jag en starkt energi boll vid magen som åker runt och som dras ur min kropp. Min känsla va direkt att det va en ande eller demon va man säger som va i min dröm eller tog energi från mig genom att skrämma mig.

Man undrar ju va det va som hände vid magen där.
Citera
2024-11-07, 03:47
Medlem
Hade liknade som ni beskriver inatt, jag km typ se mitt ansikte och det är ett ljud som är så fruktansvärt högt och jag tror jag ser typ
blixtrar. Inatt vid 03 hade någon en han på under livet och en på halsen och tryckte ner mig i sängen, jag drömde en vanlig dröm att jag var och åkte karuseller men när jag höll på att vakna upp blev de som ni beskriver och det är så äckligt att jag valt att inte somna om inatt för jag är för rädd!! Jag har en metod också att jag försöker röra på allt jag kan sen vaknar jag och då är jag helt genomsvettig och trött som fan. Jag ser ingenting men jag tycker mig känna händer på min kropp eller att nån lägger sig
på mig..
Jag är 24 och har haft såhär många gånger per år i nått år nu ingenting när jag var liten.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in