Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-25, 10:17
Bannlyst
Nu tittar jag inte på sådant här. Gör ni? Trailern verkar vara helt vansinnig, sådant där som borde ge epileptiker anfall.

Ser ni fram mot det här? Eller är det inte bara ren skit? Det jag tyckte såg lovande ut var allting som inte är action och krig och fart och skit utan det där i början på trailern, lite familj och så.
Citera
2023-12-25, 10:27
Medlem
Liberationfronts avatar
Såg den. Men tycker Thundercats från 80 talet är mer extremt.
Citera
2023-12-25, 10:29
Medlem
Förstår inte riktigt heller.
Vilka är målgruppen?
Det ser ut som en b-rulle gjord med dåliga effekter istället för en nutida actionrulle.

Filmbranschen verkar jobba baklänges för tillfället.
Citera
2023-12-25, 10:35
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Många av dagens rullar suger kuk, 90% av filmen är CGI

Första Aquaman sög så denna kommer va lika kass
Citera
2023-12-27, 03:57
Bannlyst
Riktig kalkon, dunderflopp.
Citera
2023-12-27, 14:42
Medlem
Inte rätt film för de som vill ha extra mycket Amber Heard då Warner har kortat ner hennes roll så det är runt 20 min enligt denna video.
Hon och Momoa verkar inte ha så mycket kemi visst.
Citera
2024-01-17, 06:57
Medlem
Jag blev mycket förvånad i helgen när jag var på min lokala Filmstaden......de hade fortsatt visningar med Aquaman and The Lost Kingdom fortsatt.
Det var på salong med runt 50 platser men lite pengar verkar det bli.

Dolph Lundgren har nu bekräftat att manus/klippning ändrades för att minska mängden Amber Heard vilket medförde att han som spelar sjöhäxans far fick rejält minskad närvaro i filmen.
Citera
2024-03-20, 07:01
Medlem
klybans avatar
Detta var nog det mest överdrivna jag sett i Marvel världen.
Svårt och finna ord på hur extremt överdrivet det var även för denna värld, och då har man sett allt annat tror jag och inget kommer i närheten av detta.

Var den bra, nja, det är verkligen synd att säga, den roade en bar stundtals och kommer jag kommer inte ta med mig något här ifrån.
Betygen 5,6, ja, det berättar en del hur svag den var mot annan Marvel.

Varför dom återupprepar så många gamla karaktärer är lite konstigt, de kunde ju ha tex haft någon helt annan story istället.
Det var dock en del snygga filmsekvenser i "vattnet", men det räcker ju inte långt för detta.
Citera
2024-03-20, 10:21
Medlem
Svampspors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Detta var nog det mest överdrivna jag sett i Marvel världen.
Svårt och finna ord på hur extremt överdrivet det var även för denna värld, och då har man sett allt annat tror jag och inget kommer i närheten av detta.

Nu tillhör ju inte Aquaman Marvel utan DC, men filmen var i sanning bedrövligt dålig. Effekterna var väl bitvis helt okej, men jag blir lite bedrövad över att kunskapen att skapa något så spektakulärt slösas bort på skitfilmer som denna. Det syntes också tydligt att de flesta inblandade skådespelarna ville vara någon helt annanstans och det fanns ingen kemi mellan dem. The Flash var ju åtminstone lite underhållande, men här fanns det ingenting.

Nu väntar väl en reboot av DC universumet, men om de inte lägger om kursen helt lär vi snart se slutet på dessa superhjältefilmer.
Citera
2024-03-20, 10:29
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampspor
Nu tillhör ju inte Aquaman Marvel utan DC, men filmen var i sanning bedrövligt dålig. Effekterna var väl bitvis helt okej, men jag blir lite bedrövad över att kunskapen att skapa något så spektakulärt slösas bort på skitfilmer som denna. Det syntes också tydligt att de flesta inblandade skådespelarna ville vara någon helt annanstans och det fanns ingen kemi mellan dem. The Flash var ju åtminstone lite underhållande, men här fanns det ingenting.

Nu väntar väl en reboot av DC universumet, men om de inte lägger om kursen helt lär vi snart se slutet på dessa superhjältefilmer.
Same same, men blev såklart fel, men menad detta.

Effekterna var väl det enda som hade riktigt hög standard, resten ja, det var inte så bra alls och inte alls vad man är van vid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in