2023-12-22, 20:48
Medlem
Bartman777s avatar
Ny omgång i helgen och första matchen ikväll mellan Aston Villa och Sheffield.
Hur bra är AV egentligen? De ligger ju förfasen trea! Har Sheffield ens chans att ta poäng här?

Ni får ursäkta att min trådstart inte är lika proffsig som av veteranerna här i forumet, ni får se det som en tidig julklapp som blev sådär
Citera
2023-12-22, 21:15
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Ny omgång i helgen och första matchen ikväll mellan Aston Villa och Sheffield.
Hur bra är AV egentligen? De ligger ju förfasen trea! Har Sheffield ens chans att ta poäng här?

Ni får ursäkta att min trådstart inte är lika proffsig som av veteranerna här i forumet, ni får se det som en tidig julklapp som blev sådär

Aston Villa borde vinna tre enkla poäng. Otroligt starka på hemmaplan och kommer förmodligen hamna på förstaplatsen ikväll. Kommer inte hålla så länge, eftersom Arsenal tar igen imorn
Citera
2023-12-22, 21:22
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Aston Villa borde vinna tre enkla poäng. Otroligt starka på hemmaplan och kommer förmodligen hamna på förstaplatsen ikväll. Kommer inte hålla så länge, eftersom Arsenal tar igen imorn
Ja, det lär bli en walk in the park för Arsenal
Sheffields chans att ta poäng ikväll är väl om de lyckas hålla nollan, känns det som.
Citera
2023-12-22, 21:24
Medlem
ingetbranicks avatar
Inte för att vara den som är den, men omgången inleddes redan i går med Crystal P-Brighton (1-1).
Citera
2023-12-22, 21:27
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Inte för att vara den som är den, men omgången inleddes redan i går med Crystal P-Brighton (1-1).
Ursäkta
Citera
2023-12-22, 21:35
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursäkta

Ingen fara. Tack för trådstart
Citera
2023-12-22, 21:41
Medlem
Aston Villa Klapp kassa första halvlek.
Citera
2023-12-22, 21:44
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ja, det lär bli en walk in the park för Arsenal
Sheffields chans att ta poäng ikväll är väl om de lyckas hålla nollan, känns det som.

Hehe jag hade ju inte varit missnöjd med oavgjort på Anfield, men tror samtidigt de har bättre chans nu än på väldigt länge att faktiskt vinna där.
Citera
2023-12-22, 21:51
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Hehe jag hade ju inte varit missnöjd med oavgjort på Anfield, men tror samtidigt de har bättre chans nu än på väldigt länge att faktiskt vinna där.
Det ska bli en spännande match att följa iaf!

0-0 i halvtid nu, Sheffield försvarar sig bra och jag tyckte mig se att AV endast hade ett avslut på mål.
Det kanske kan gå vägen det här ändå
Citera
2023-12-22, 21:57
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Det ska bli en spännande match att följa iaf!

0-0 i halvtid nu, Sheffield försvarar sig bra och jag tyckte mig se att AV endast hade ett avslut på mål.
Det kanske kan gå vägen det här ändå

Jo visst de kanske kan skrälla ändå. Sheffield med 0 totala avslut är ju upplagt att de vill spela för att komma undan med oavgjort.
Citera
2023-12-22, 22:20
Medlem
Bartman777s avatar
Fy vad surt. Sheffield har verkligen försvarat sig bra hittills, så tabbar dom sig med en pass i egen zon som leder till mål för AV. Riktigt riktigt surt.
Citera
2023-12-22, 22:23
Medlem
Bartman777s avatar
No goal! Fantastiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in