2024-11-02, 14:36
Medlem
Jaha den här lördagen börjar ju bra ... Gefle leder med 2-0 och om en stund möter mitt Giffarna Sandviken borta .

Blir det inte 3 poäng idag så kan vi nog säga godnatt Superettan . Okej vet att jag sagt detta flera gånger nu , men den här gången är det verkligen så.

ÖFK spelar förvisso inte förren på måndag men räcker att vi torskar i eftermiddag och dom tar en pinne så är det helt kört för våran del .

Straffmissen mot ÖIS senast var nog det som i slutändan förstörde säsongen för våran del
Citera
2024-11-02, 15:01
Medlem
frithiofssons avatar
Stabil seger av Gefle mot Utsikten. På nåt sätt har de varit beredda på bottenstrid hela säsongen och lyckades hålla fokus.

Nu ligger Östersund illa till igen, tror de får svårt att vinna mot ÖIS. Samtidigt talar det mesta för att Sundsvall förlorar idag och då blir det nog räddningsplankan för ÖFK.
Citera
2024-11-02, 15:06
Medlem
ZlatanManias avatar
Gratulerar och välkomna tillbaka Degerfors!
Citera
2024-11-02, 15:11
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Bra resultat. Degen blir ett nödvändigt ont i Allsvenskan.
Citera
2024-11-02, 15:23
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frithiofsson
Stabil seger av Gefle mot Utsikten. På nåt sätt har de varit beredda på bottenstrid hela säsongen och lyckades hålla fokus.

Nu ligger Östersund illa till igen, tror de får svårt att vinna mot ÖIS. Samtidigt talar det mesta för att Sundsvall förlorar idag och då blir det nog räddningsplankan för ÖFK.

Östersund kommer reda ut det här, det finns ingenting som talar för något annat. Vinst mot Brage i sista räcker alla gånger.
Citera
2024-11-02, 16:16
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jaha den här lördagen börjar ju bra ... Gefle leder med 2-0 och om en stund möter mitt Giffarna Sandviken borta .

Blir det inte 3 poäng idag så kan vi nog säga godnatt Superettan . Okej vet att jag sagt detta flera gånger nu , men den här gången är det verkligen så.

ÖFK spelar förvisso inte förren på måndag men räcker att vi torskar i eftermiddag och dom tar en pinne så är det helt kört för våran del .

Straffmissen mot ÖIS senast var nog det som i slutändan förstörde säsongen för våran del

Nog för att du har hjärtat på rätt ställe men du har flera gånger här i tråden sagt att det är kört, att det blir D1 osv osv.... Jag ger inte ett skit för dina tips som mest bara är gnäll.

Ryck upp dig, ni leder ju i Sandviken nu. Det här har aldrig varit kört.
Citera
2024-11-02, 16:20
Medlem
BarryHatters avatar
Grattis till Kruken och er andra degerforsare i tråden!
Citera
2024-11-02, 16:21
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Grattis alla degare till avancemanget.
Citera
2024-11-02, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Nog för att du har hjärtat på rätt ställe men du har flera gånger här i tråden sagt att det är kört, att det blir D1 osv osv.... Jag ger inte ett skit för dina tips som mest bara är gnäll.

Ryck upp dig, ni leder ju i Sandviken nu. Det här har aldrig varit kört.

Fast det hade i princip varit kört om vi hade förlorat idag och det är fakta .

Men men nu lever hoppet i allra högsta grad inför sista omgången och jag skulle älska att få totalt fel
Citera
2024-11-02, 17:31
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Fast det hade i princip varit kört om vi hade förlorat idag och det är fakta .

Men men nu lever hoppet i allra högsta grad inför sista omgången och jag skulle älska att få totalt fel

Fast det du tror sker ju aldrig. Du är en värdelös tippare men naturligtvis blir man glad när du har fel.

Vinst mot Gefle räcker. Lär bli mycket folk på NP3 arena.
Citera
2024-11-02, 18:35
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Mitt kära DIF upp i Allsvenskan, igen - en perfekt lördag för mig. Degerfors åter i Allsvenskan, Liverpool toppar åter PL och ManC och Arsenal förlorade - mumma!!!
Citera
2024-11-02, 18:39
Nu håller vi alla tummar för ÖSK. Det hade varit så jävla roligt om Helsingborg hade bommat uppflyttning efter allt detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in