2026-03-10, 10:24
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Remi och den norska bögen verkar ju vara två riktigt bra personer dock.
Dansken är lömsk (som alla danskar) och kan genast köra över norrmannen. Norrmannen är den perfekte bögen, både till utseende och naivt sätt.

Dansken är överlägset icke-autistisk i det gänget och den enda som känns som en normal människa vid deras parmiddagar. Den enda utan komplex och problem, en vuxen vanlig människa. Alla andra har komplex eller issues, om än små hos kvinnorna men det kommer säkert mera och jag skulle inte valt någon med temperamentet hos de invandrade kvinnorna.
Citera
2026-03-10, 15:40
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Dansken är lömsk (som alla danskar) och kan genast köra över norrmannen. Norrmannen är den perfekte bögen, både till utseende och naivt sätt.

Dansken är överlägset icke-autistisk i det gänget och den enda som känns som en normal människa vid deras parmiddagar. Den enda utan komplex och problem, en vuxen vanlig människa. Alla andra har komplex eller issues, om än små hos kvinnorna men det kommer säkert mera och jag skulle inte valt någon med temperamentet hos de invandrade kvinnorna.

När du har sett de senaste avsnitten kommer du märka att även dansken har rejäla issues...
Han är jävligt kul annars, men verkar inte lätt att vara ihop med!
Citera
2026-03-10, 15:45
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
När du har sett de senaste avsnitten kommer du märka att även dansken har rejäla issues...
Han är jävligt kul annars, men verkar inte lätt att vara ihop med!
Hehe jag borde etiketterat min beskrivning av dansken med "gäller efter episod 1-4".

Om han har issues så tror jag han har vett att klara dem. Minimum kan han formulera sig när han talar om sina problem med andra.

Har någonsin två gays i en liknande TV-serie stannat ihop? Gays älskar tvärtom att vara i centrum och blir så uttråkade efter två månader. En slags autism, autister tröttnar alltid på alla och tycker andra är idioter.
Citera
2026-03-10, 16:21
Medlem
BallaBellas avatar
Jag säger bara herreminjesus….vad är detta?
Började titta igår.
De kör samma sätt som Australiensiska varianten med middagar och sittningar.
Tror Sverige också ska anamma detta.

Det är endast ett par som är ok och normalt.

Den rosa fen är ju otroligt speciell. Nu har jag inte kommit till avsnittet där hon säger att hon inte har känslor.
Tror hon aldrig fått intimitet tidigare , kanske oskuld och är livrädd

Den arga kvinnan som hela tiden kräver saker och tycker vad han ska säga. Hujedamig! Hon sågar honom vid fotknölarna i allt och säger aldrig något fint. Negativ otroligt negativ!
Han är speciell men hon är fasen inte ok och inte snäll på något sätt.
Jag tycker det är rätt illa att de tillåter detta men det blir ju bra tv.
Spring bara spring är mitt råd till honom!

Hon ljusa tjejen som absolut inte har några känslor Väldigt udda tjej.
Partypingla som säkert bara haft ont nights…
Otroligt omogen och har noll koll på hur ett förhållande fungerar.
Jag skulle lämna direkt om jag var honom.
Hon tittar ju inte ens på honom.
Det är som att pussa min mamma

Bögparen fungerar aldrig. Alltid samma sak om och om igen. Boring!
Senast redigerad av BallaBella 2026-03-10 kl. 17:09.
Citera
2026-03-10, 16:48
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Hehe jag borde etiketterat min beskrivning av dansken med "gäller efter episod 1-4".

Om han har issues så tror jag han har vett att klara dem. Minimum kan han formulera sig när han talar om sina problem med andra.

Har någonsin två gays i en liknande TV-serie stannat ihop? Gays älskar tvärtom att vara i centrum och blir så uttråkade efter två månader. En slags autism, autister tröttnar alltid på alla och tycker andra är idioter.

Enda gay-paret som hållit ihop var ett lesbiskt par i en av Storbritanniens säsonger. Och de är fortfarande gifta. Alla andra har gått isär!
Citera
2026-03-19, 15:54
Medlem
i senaste avsnittet föll paren av en efter en. denna dansk alltså...han är speciell. när han har "dumpat" den andre blir han plötsligt intressant, för att inte längre försöker behaga honom. ja jösses. och "snygga paret", vad är problemet? han är inte attraherad? hur kan han inte va det kan man fråga sig. får se hur det slutar, om det blir 0 par kvar.
Citera
2026-03-19, 18:41
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
i senaste avsnittet föll paren av en efter en. denna dansk alltså...han är speciell. när han har "dumpat" den andre blir han plötsligt intressant, för att inte längre försöker behaga honom. ja jösses. och "snygga paret", vad är problemet? han är inte attraherad? hur kan han inte va det kan man fråga sig. får se hur det slutar, om det blir 0 par kvar.

Ja det verkade mer lovande än det sen blev, antagligen är det ett extremt pressande och stressande sätt att dejta på....men klarar förhållandet det så klarar det allt 😁

Men ja, inte så sympatiskt att bli intresserad när den andre fått nog och backat! Man vet ju att om han kommer tillbaka dumpar han honom igen!
Citera
2026-03-20, 09:19
Medlem
Remi: jag vet inte om jag är den rätta för Cathrin. Cathrin är så sensitiv, hon är högkänslig.

Jag tror snarare hon är narcissist.
Och att Remi är den som är sensitiv och känslig för andras behov.
Citera
2026-03-21, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Remi: jag vet inte om jag är den rätta för Cathrin. Cathrin är så sensitiv, hon är högkänslig.

Jag tror snarare hon är narcissist.
Och att Remi är den som är sensitiv och känslig för andras behov.
ja mycket troligt. nåt är galet med henne, det är tydligt.
Citera
2026-03-30, 12:26
Medlem
då var det klart. alex alltså, han är så himla fin, han förtjänar verkligen nån trygg och kärleksfull person -allt som dansken inte är..och victoria, även hon förtjänar nån som kan överösa henne med kärlek. den där roboten hon hamnade med, hm..
Citera
2026-03-30, 19:27
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
då var det klart. alex alltså, han är så himla fin, han förtjänar verkligen nån trygg och kärleksfull person -allt som dansken inte är..och victoria, även hon förtjänar nån som kan överösa henne med kärlek. den där roboten hon hamnade med, hm..

Håller med, just för Alex och Victoria hade man önskat så mycket mer! Jättetrist att ingen av dem fick en partner som förstod kärlek!
Citera
2026-04-05, 19:38
Medlem
Har sett bara av.1 och av.2.
Vad är det fel på rosa tjejen? Hon låter som en mygga och fnissar hela tiden. Hon tror att hon lever i en värld av Ken och Barbie. Det var oansvarigt av produktionen att ta in henne.

Och tanten med vågiga håret! Hon är asjobbig. På bröllopsresan säger hon att Richard undviker samtalet och bla bla. Men det hon håller på med är ett förhör. De båda två verkar ha väldigt starka karaktärer. En sådan matchning funkar ju aldrig.
Hur fan tänkte experterna?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in