Citat:
Ursprungligen postat av
TangoDelta
Vad är din analys på senaste avsnittet? Rätt bra program ändå, mycket roligare än det svenska.

Ja tusen gånger bättre än det svenska programmet, och den här säsongen är otroligt bra underhållning!
Jag håller med om det du skrev ovan om gay-paret. Gillar verkligen dem, de är mina favoriter i programmet och synd att det inte klickar! Det var sååå kul att se Martins reaktion på Cathrin 🤣
Jag tror hennes issues är att hon har nån störning eller nåt trauma som håller henne i barndom,hon tror ju
på riktigt att hon är en kärleksfe från en annan dimension. Först trodde jag att det bara var en metafor!
Allt ska vara som i en saga, alla ska vara klädda i rosa, husen ska vara rosa och man ska sitta i varandras knä och kramas. Hon är ett barn och där finns ju inte sexualitet på det sättet, man vill stanna vid en puss.
Jag tycker Sandra var helt otroligt elak mot Trond i det avsnittet! Men jag är hemma med förkylning så jag har redan sett det som släpptes i morse, och utan att spoila mer kan jag säga att hon iaf steppar upp tack och lov.
Rie har helt orealistiska krav på Simen! Hon talar hela tiden om att hon har noll attraktion till honom, ändå förväntar hon sig komplimanger och kärleksförklaringar, annars gråter hon. Otroligt omogen.
Johannes och hans fru (kommer plötsligt inte på namnet 🙈 ) är ju årets bästa matchning,de är väldigt lika och något hållbart växer fram mellan dem.
Rickard och Naoual är ju båda sjuka i huvudet och verkar gå igång på den toxiska stämningen de har emellan sig 🤣 En vacker dag slår de väl ihjäl varandra, men just nu verkar de ha kul!
Experterna är bättre än de svenska, smartare och mer lyhörda.