2026-01-27, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Det verkade vara lite mer slitningar på gång i dagens avsnitt, och inför nästa avsnitt verkar det vara mer såg man i en glimt där hon säger att hon älskar honom men inte klarar att vara sexuell.
Ifall du tar reda på om de fortfarande lever ihop så spoila inget här, jag vill inte veta förrän serien är slut 😁

Jag har inte lyckats hitta någon info om det 😊
Ja det verkade ha kommit in en del orosmoln i det rosa skimret.
Citera
2026-02-03, 12:35
Medlem
Varför vill miss pink Cathrin Prana inte vara intim med Remi? Någon som har några teorier? Är hon helt enkelt inte attraherad eller har hon något trauma eller problem med intimitet? Just i detta paret är det lite förvånande för hon är väldigt kärleksfull och fysisk med Remi, men bara till en viss gräns.

Den danske bögens reaktion på Cathrins flummande var annars avsnittets höjdpunkt, han höll på att tappa hakan haha. Bögarna verkar överlag jäkligt trevliga och vettiga, synd att det inte funkar för dansken, vad är hans typ egentligen?

Överlag verkar det ganska dödfött hos de flesta paren. Ingen som kysser eller kramas eller pratar framtid, det är mest pliktskyldigt "going through the motions".
Citera
2026-02-04, 14:38
Medlem
Citat:
Det verkade vara lite mer slitningar på gång i dagens avsnitt, och inför nästa avsnitt verkar det vara mer såg man i en glimt där hon säger att hon älskar honom men inte klarar att vara sexuell.

Vad är din analys på senaste avsnittet? Rätt bra program ändå, mycket roligare än det svenska.
Citera
2026-02-09, 15:17
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TangoDelta
Vad är din analys på senaste avsnittet? Rätt bra program ändå, mycket roligare än det svenska.

Ja tusen gånger bättre än det svenska programmet, och den här säsongen är otroligt bra underhållning!

Jag håller med om det du skrev ovan om gay-paret. Gillar verkligen dem, de är mina favoriter i programmet och synd att det inte klickar! Det var sååå kul att se Martins reaktion på Cathrin 🤣
Jag tror hennes issues är att hon har nån störning eller nåt trauma som håller henne i barndom,hon tror ju på riktigt att hon är en kärleksfe från en annan dimension. Först trodde jag att det bara var en metafor!
Allt ska vara som i en saga, alla ska vara klädda i rosa, husen ska vara rosa och man ska sitta i varandras knä och kramas. Hon är ett barn och där finns ju inte sexualitet på det sättet, man vill stanna vid en puss.

Jag tycker Sandra var helt otroligt elak mot Trond i det avsnittet! Men jag är hemma med förkylning så jag har redan sett det som släpptes i morse, och utan att spoila mer kan jag säga att hon iaf steppar upp tack och lov.

Rie har helt orealistiska krav på Simen! Hon talar hela tiden om att hon har noll attraktion till honom, ändå förväntar hon sig komplimanger och kärleksförklaringar, annars gråter hon. Otroligt omogen.

Johannes och hans fru (kommer plötsligt inte på namnet 🙈 ) är ju årets bästa matchning,de är väldigt lika och något hållbart växer fram mellan dem.

Rickard och Naoual är ju båda sjuka i huvudet och verkar gå igång på den toxiska stämningen de har emellan sig 🤣 En vacker dag slår de väl ihjäl varandra, men just nu verkar de ha kul!

Experterna är bättre än de svenska, smartare och mer lyhörda.
Citera
2026-02-09, 17:42
Medlem
Stackars Remi.
Jag har ändrat uppfattning om Cathrin, hon är inte så ljuv som hon ger sken av. Hon kan vara riktigt hård och okänslig.
Citera
2026-02-09, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Stackars Remi.
Jag har ändrat uppfattning om Cathrin, hon är inte så ljuv som hon ger sken av. Hon kan vara riktigt hård och okänslig.

Ja det var hårt av henne att säga "jag känner NOLL attraktion". Man såg hur hans hjärta gick i tusen bitar.
Varför har hon höjt honom till skyarna då och varit så kärvänlig och närgången hela tiden? Jag får inte ihop det.
Citera
2026-02-09, 23:31
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Stackars Remi.

Hon var ganska kallsinnig och oförstående inför hans reaktion.
Citera
2026-03-02, 15:06
Medlem
Citat:
Hon var ganska kallsinnig och oförstående inför hans reaktion.

Stackars Remi säger jag igen. Jag vet inte vad Cathrin förväntade sig egentligen, men hon känns väldigt speciell, och han hade nog passar bättre med en varm kvinna, om än inte lika vacker?
Citera
2026-03-09, 12:26
Medlem
Cathrin måste väl komma in i hallen of fame som tvhistorians mest korkade personer. Det där fåniga skrattet får det att krypa av obehag.
Citera
2026-03-09, 16:58
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Cathrin måste väl komma in i hallen of fame som tvhistorians mest korkade personer. Det där fåniga skrattet får det att krypa av obehag.

Framförallt är hon ju HELT verklighetsfrånvänd. Hon tror, på riktigt, att hon är en fe som kom från en värld och där räcker det att bara gå runt och säga "jag älskar dig" och svinga sitt trollerispö. Om Remi vill prata om nåt större, eller ha mer intimitet, blir hon arg.
Hur sjukt var det inte att hon berättade att hon har alla sina trosor gömda på ett ställe i rummet som Remi aldrig kommer få se? Varför?
Han sa att det var en red flag att hon beter sig som att hennes trosor ska vara så spännande och hemliga och att han skulle få för sig att leta efter dem....Och han har rätt!

För övrigt har ALLA paren problem nu, även de matchningar som verkade bra i början har kraschat! Jag har svårt att se att det kommer bli någon kärlek?
Citera
2026-03-09, 17:23
Medlem
Paris24s avatar
Underbar säsong 2026 med perfekt matchande autistiska norrmän och invandrade arabiska hetsporrar. Jag ser bara en del i taget så jag kan tyvärr inte läsa här men det kommer att gå åt helvete och det är bra.

Norrmän måste vara bland de dummaste och tafattaste människor man kan se. Alla män i säsong 2024 och 2025 var makalösa mammagossar och några kunde knappt prata med kvinnor. Helt underbart.
Citera
2026-03-09, 20:24
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Underbar säsong 2026 med perfekt matchande autistiska norrmän och invandrade arabiska hetsporrar. Jag ser bara en del i taget så jag kan tyvärr inte läsa här men det kommer att gå åt helvete och det är bra.

Norrmän måste vara bland de dummaste och tafattaste människor man kan se. Alla män i säsong 2024 och 2025 var makalösa mammagossar och några kunde knappt prata med kvinnor. Helt underbart.
Remi och den norska bögen verkar ju vara två riktigt bra personer dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in