2025-09-04, 19:20
Medlem
CygneRouges avatar
Nu är det tydligen öppnat i Uppsala. Jag kanske provar en gång, men jag får kanske sälja lite aktiefonder först.
Citera
2025-09-05, 15:54
Medlem
shotacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CygneRouge
Nu är det tydligen öppnat i Uppsala. Jag kanske provar en gång, men jag får kanske sälja lite aktiefonder först.

Var förbi strax efter lunch och det såg ut att vara ungefär lika många kunder som när BK huserade där, kanske kommer att testa i framtiden om jag känner för det. Såg att de enbart har öppet till klockan 23 Fredagar och Lördagar vilket är konstigt, Max på torget går mer eller mindre runt på att folk trillar in där under natten.
Citera
2025-09-06, 02:16
Medlem
Är det samma gräsligt höga priser i Uppsala?
Citera
2025-09-06, 14:01
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Är det samma gräsligt höga priser i Uppsala?

Är det i centrala uppsala så gissar jag samma priser som i stockholm då hyrorna helt klart driver upp priserna.
Citera
2025-09-12, 14:53
Medlem
skogsburkans avatar
Hur går det för skitet? Inte haft möjlighet äta där än. Måste sälja fonder först haha!
Citera
2025-09-12, 18:00
Medlem
karlsoons avatar
Varför är folk intresserade av TGI Fridas, five guys här? Har ni aldrig varit utomlands? Man testar en gång sen går man till något bättre. Att gå till ett dåligt ställe man vet är dyrt är ju bara korkat, eller går man dit för att kunna sitta i lunchrummet och säga att man var lika korkad som alla andra?
Citera
2025-09-16, 23:37
Medlem
gratrunkarns avatar
så jävla värt med rigtiga hamburgare på i amerikanska kött ock med rigtiga amerikanska potatis för i strips
Citera
2025-09-19, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
så jävla värt med rigtiga hamburgare på i amerikanska kött ock med rigtiga amerikanska potatis för i strips
Är du en av ägarna??? Märkligt resonemang annars.
Citera
2025-09-23, 08:36
Medlem
CygneRouges avatar
Tre veckor sen de öppnade i Uppsala och inte ett ord i lokaltidningen UNT.
Är det fel på Five Guys eller på UNT?
Citera
2025-09-23, 13:57
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CygneRouge
Tre veckor sen de öppnade i Uppsala och inte ett ord i lokaltidningen UNT.
Är det fel på Five Guys eller på UNT?

Vadå är du förvånad att hypen redan tagit av eller?
Citera
2025-09-23, 15:01
Medlem
det är fullt varje gång man går på sergels torg där just nu. så den kedjan är nog här för att stanna och folk idag är generellt helt dumma i huvudet som spenderar så mycket pengar på en meny.

men själv väljer jag burger king alla gånger om. pga av priset och smaken. dock gör jag enbart bugare hemma själv numera till 1/3 kostnaden.
Citera
2025-09-24, 18:01
Medlem
Tullamores avatar
Nån som varit på den i Uppsala?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in