[quote=censuria|87009891]
Citat:
Jag bara vet, som Lisa Ekdahl sjöng.
Ja, dessa sabla män... Om det inte vore för att vita män stod i vägen så hade du nog varit envåldshärskare och styrt världen med järnhand.
Precis, du "tror" eller "känner" att det är så. är detta du använder som underlag för allt det trams du skriver.
Citat:
2/3 av dem håller förmodligen till på de bolsjeviska avdelningar och skapar ännu fler vänsterextremister än vad vi redan har, Yay
Den övriga tredjedelen finns det hopp om. Jag önskar dem lycka till.
"bolsjeviska avdelningar"....berätta vad exakt skulle detta ens vara?....vet du ens vad bolsjevism är för något?
Citat:
Men nästan allt är gjort av män. Tom dina irrläror från Frankfurtskolan är skapade av män.
Nej, finns mängder av saker, agerande, produktion etc som har så gott som enkom kvinnor bakom sig, Producerandet av människor ex. DU ex. är producerad så gott som enkom ur och av en kvinnas kropp, det mannen bidragit till biologiskt är extremt lite. Halva andelen av ditt DNA, that's it.
Vidare, hela dina första år som teling så är det din mor, eller motsvarande som gjort det absolut största jobbet...men? DU och mänskligheten är kanske inte värd någonting? Ingår liksom inte i "alltet" du ständigt upprepar?
Citat:
Jag vet också att kvinnor besitter intelligens. Men som sagt ni använder oftast inte den på rätt sätt. Intelligensnivån är högre hos adeln och mindre hos arbetarklassen. Det betyder inte att alla i arbetarklassen är korkade.
Det märks överhuvudtaget inte att du "vet" det.
Berätta vem är du att bestämma vad som är "rätt" sätt att använda mänsklig intelligens till?
skapa prylar eller skapa gemenskap, liv och grunden till alla mänskliga samhällen....
Källa på att "intelligensen" skulle vara högre hos svenska adeln än övriga svenskar tack.
Citat:
Ja, så var det säkert en gång i tiden.
Inte enligt ditt sätt att resonera...då berodde kvinnors potatiskalande och broderande på att de inte hade intelligens nog, eller drive, eller intresse eller nått annat totalt nonsens.
Citat:
De kan vara i samma lag. Men en idé formas fortfarande i en människas hjärna.
Typ "Jag har en idé, kan du fixa matematiken åt mig."
Suck. Nya upptäckter inom naturvetenskap ex. är så komplexa idag att de upptäcks i lag som bollar idéer mellan sig, och kan lova dig att så såg det också ut längre bak i tiden, bara det att då var det en tid där ex. assistenter eller "laget" omkring inte fick nån cred alls, utan enkom "chefen" eller ägaren, som självklart var en man och/ eller rik.
Citat:
Suck. Det du läser är skapat av kommunister och har ingenting med verkligheten att göra. Det är utbildning. Det är inbillning.
Man sluta fan traggla om "kommunism" i vart och varenda inlägg. Kommunism har inget med det vi diskuterar att göra. Karl Marx tog avstånd från sin tids marxister. Han vägrade kalla sig själv för "marxist" och den kommunism som vi idag har, eller har sett genom historien har rätt lite att göra med Marx idéer.
Citat:
Dom säger det. Men den ger mest utslag hos mannen. De mest intelligenta är män.
Den ytterst lilla andelen av mest intelligenta har en överrepresentation av män ja, men så har även de minst intelligenta i världen, även där dominerar män. Så går på ett ut om vi alltså räknar intelligens spritt bland befolkningen, vilket är det intressanta här.
Citat:
Tror du på kulturbolsjevisk "vetenskap" så är du rimligtvis kommunist. Eller vänsterliberal men deras humaniora är ju samma sak.
Jag tror på vetenskap och att förhålla sig till korrekt fakta, korrekt språkbruk samt hederlig debatt. Uppenbart betydligt mer så än du som sitter och slänger epitet och rent nonsens ingen längre använder ens, som "bolsjevik" ex. runt dig samt ljuger helt öppet om din debattmotståndare.
Det finns ingen "kulturbolsjevism" eller "kulturmarxism", är konspirationsteori som högerfolk använts sig av till och från, samma slag ohederliga debattnivå som du alltså själv använder dig av här.