• 2
  • 3
2025-04-17, 13:51
Medlem
Rökte på lunchen, de flesta jobbade hemifrån inkl. min chef så tänkte det var lugnt.
Men då dök chefen upp oväntat och stannade mig i korridoren för lite jobbsnack. Jag gjorde vad jag kunde för att minimera ögonkontakten. Men hen nämnde efteråt att jag såg blek ut - Yes boss
Citera
2025-04-17, 23:07
Medlem
LionFromZions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Innan tandläkaren. Det var det värsta jag upplevt. Laga ett hål bäng var riktigt obehagligt.

Har också rökt innan tandläkaren.. Fy fan de va de värsta. Utvecklade en stress för att gå till tandläkaren efter det. Rekommenderas inte..
Citera
2025-04-21, 15:41
Medlem
Det var väldigt många år sen nu men då jag bodde hemma hade jag köpt nåt skitknark på nätet som påstods vara Salvia Divinorum och jag hade ingen aning vad det var på den tiden.

En kväll fick jag för mig att jag skulle röka det inomhus på mitt rum och bara öppna fönstret.
Det gick inte så bra för all luft utifrån rusade in genom fönstret och fick röken att sprida sig i huset så morsan hajade till på nedervåningen och ropade "det luktar rök!!"

På något sätt ropade jag till nedervåningen "det gör det inte alls!" och av någon anledning kom hon inte upp på övervåningen för att ta mig på bar gärning.

Jag fimpade och spolade ner fimpen men alla kläder med mera jag hade där stank av skiten i typ en vecka och det blev en jävla massa tvätt hahaha

Ganska jävla antiklimax
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in