Citat:
Ursprungligen postat av
The13
Jag har sett men jag kan inte länka, det var längesedan. Det händer, modsen är olika, tycker olika.
Händer ju tydligen så sällan att efter 8 inlägg och flera hundra visningar så har vi inte ett enda exempel än. Jag kan tänka mig att det /har/ hänt. Men om det är så ovanligt att det är som att betrakta ett mirakel av något slag så måste ju diskussionerna som vi har med dem här på forumet te sig ganska så meningslösa.
Det vill säga: Om vi vill få till någon typ av konsensus, förståelse eller i alla fall kompromiss emellan användare och moderatorer i en fråga där det råder meningsskiljaktigheter så kräver detta ju att moderatorerna talar lika öppet som användarna och att precis som användare kritiserar varandra att moderatorerna gör det.
Att ha någon typ av dold intern diskussion och sedan sätta upp en gemensam vägg gör ju att diskussionen här på det publika forumet aldrig någonsin kan vara produktiv. Varför alla dessa trådar som är kritiska mot det ena eller andra bara snurrar runt, om inte admin ger sig in i debatten själv.