2023-12-13, 13:43
Medlem
bo-jerrys avatar
Hej! Kan en man ca 30 år vara orakad nu för tiden? Känns lite märkligt nästan fast det är skönt att slippa raka sig.
Citera
2023-12-13, 13:48
Medlem
SmegmaFris avatar
Klart du kan.
Träffar du en kvinna dock så kanske hon har en annan åsikt.
Glöm att hon ska frisera om inte du tänker göra det.
Citera
2023-12-13, 13:58
Medlem
Liberationfronts avatar
Ju mer upp i åldern ju mindre pallar folk raka sig intimt. Är väl ngn porrskada, sen visst vill en kvinna bli avslickad då föredrar jag rakade labia. Men vill hon ha flyfält eller minfält på kroppen då är det ok. Samma gäller för mig men jag är lite mer krass. Jag vill bara knulla fittan. Vill hon slicka bollar, ja, ena vecka är det tussigt andra inte. Vissa tjejer gillar ju att suga kuk
Citera
2023-12-13, 14:01
Medlem
Alla kvinnor har inte samma preferenser. Min respektive skulle inte vilja att jag rakade kroppen över huvud taget.
Citera
2023-12-13, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Hej! Kan en man ca 30 år vara orakad nu för tiden? Känns lite märkligt nästan fast det är skönt att slippa raka sig.

Beror helt och hållet på vem du träffar.

Min kvinna älskar hår så jag får inte raka mig någonsin även om jag stylar och friserar lite ibland för en djungel av hår vill jag inte ha själv men hon gillart xD
Citera
2023-12-13, 14:21
Medlem
SOSMULAs avatar
Trimma kan du ju göra iallafall så det inte sticker ut långa håstrå som är längre än din penis eller så det går att använda som tandtråd.
Citera
2023-12-13, 14:25
Medlem
Banditas avatar
Har aldrig brytt mig om snubbar rakat sig eller inte. Håll en grundläggande hygien så räcker det definitivt.
Citera
2023-12-13, 14:33
Medlem
Mindbreaths avatar
Om du inte vill ha dina bollar slickade så skit samma. Jag förväntar mig inte renrakat när jag är med en man, föredrar det inte heller, men jag skulle aldrig slicka en hårig pung.
Citera
2023-12-13, 15:04
Medlem
bo-jerrys avatar
Fint då! Synd bara att jag inte gillar kvinnor utan är ihop med en man då.
Citera
2023-12-13, 15:53
Avstängd
Citat:

Då kan du passa på o fråga din man? Eller kan inte bögar prata med varandra om sånt?
Citera
2023-12-13, 16:11
Bannlyst
Självklart! Det finns ett syfte med att ha hår.
Skulle inte ta bort något och har aldrig gjort. Min fru har inte heller avlägsnat sitt hår. Risken för diverse infektioner ökar.
Vi föds med det av en anledning.
Citera
2023-12-13, 16:25
Avslutad
Citat:

Då borde du veta att bögar rakar sig. (dagens unga från fitt-fjant generationen gör det säker också)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in