Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Vad jag ”verkar” och inte verkar vara har ingenting med trådens ämne att göra. Du verkar vara en transvestit men det är ju ingenting jag kan veta.
Iaf. Till ämnet. Personen kan använda mina argument i diskussioner, från meningens start till slut en hel mening som jag sagt till personen, eller bara allmänt chill snack, använda mitt sätt att prata på, härma mina ord som personen inte brukade använda och då brukar dessa orden vara lite specifika och som man inte använder vanligtvis men jag gör det och det är vissa saker som definierar just mig och min personlighet. Allt kopieras, även sättet att skriva på, åsikter, argument, personen försöker vara som jag till den graden att det för mig blir obehagligt och att jag får ”psykopatvibbar”.
Till en viss mån är saker och ting normalt men när det går över en viss gräns är det bara fett nasty
Sker det skriftligt? Nån som härmar dig i skolan el på sociala media el så? Tänkte för du la märke till meningsbyggnad o argument.
När nån härmar litegrann kan det va den vill bli kompis, ”gillar du Bajen, vaaa också mittfavvolag”, som en spegling.
När nån kopierar hela ens person kan personen ha nån åkomma. Osäker, svårt stå för sig, mkt omogen. Ok om den e 14, typ man köper likadana jeans som coola tjejen i klassen, kan ha empati då. Men gör man så som vuxen o kopierar allt tja det e fan stört.
Var med om nåt liknande själv nyligen. Skaffa en egen personlighet tööönt säger jag bara.