Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-18, 05:47
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenTM
Jag åkte hem till mamma igen, jag har inte tagit något mer. Har spytt och haft diarré. Nu sova. Har tagit några benso.
Precis som att de flesta, inte heller psykologer, verkar förstå varför jag hatar mitt liv fast jag drar hela mitt livs historia, så kommer jag aldrig att förstå hur kraftigt suget eller avtändningen från heroin är. Men jag har läst många av beskrivningarna här på fb av både njutningen & det sura som kommer efter så jag försöker förstå.

Min "avtändning" från mindre mängder weed eller såna här hhc-vapes & alkohol innebär typ 1-2 veckors dålig sömn så det går liksom inte att jämföra.

Men åter, du måste lämna honom även om du är förälskad i honom. Vad gjorde ni förresten i lördags som blev den bästa dagen i ditt liv utan h?

Jag låter mig luras av din Frozen-avatar, du kanske inte alls är min typ men en tröstkram här 🤗
Citera
2023-12-18, 09:16
Medlem
Cjk92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burre24
Inga dumma kommentarer? Är det inte ännu dummare att börja med heroin när rapporter om att avtändning på heroin kan vara dödligt började strömma in för en sisådär 100 år sedan eller mer?

Att totalt missa att heroin är en livsfarlig drog som inte bör röras med tång är väl bra mycket dummare än att veta det utan att själv ha varit där?

Men det visar väl åndå att folk inte kan låta bli skiten.
Citera
2024-01-20, 21:34
Medlem
Nattvarelsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenTM
Tog en liten dos heroin. Jag inser att denna drog kommer leda till min död. Hit men inte längre.

Min idé var att ta en liten dos, sedan ta en liten dos igen nästa dag, och så mindre och mindre under en längre period.

Hur mår du nu?
Försök att komma bort från H, ju längre du håller dig med det, desto svårare blir det att sluta.

Om du slutar nu kommer det bara att vara obehagligt i några dagar, om du fortsätter att använda det kommer det att hålla mycket längre och bli mycket värre.
Citera
2024-02-01, 08:45
Medlem
Uppdatering tack
Citera
2025-07-22, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenL
Tar du inte AT:n nu så kommer du inte klara den alls. Passa på att köpa sub nu när du ändå är på heroinet för sen kommer du inte klara att ta dig någonstans.
Jag önskar slutade efter första AT:n som var hemsk men det gjorde jag inte. Och varenda AT blir bara värre och värre. Du klarar det!

Berätta mer om den värsta AT du haft? Muskelvärk? Hur länge höll den i sig?
Citera
2025-07-23, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daimglass
Stämmer att man inte kan dö men att avtändningen skulle vara lika jobbig som en riktig jobbig influensa är ju underdrivet något extremt, lägg till extrem magvärk, klinisk depression med medföljande sm tankar, myrkrypningar som hade fått även den bäste att ge upp osv osv

Hur länge håller detta i sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in