2025-04-14, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Okej Detta har jag missat. Ja Q hade jag också hopp om. Men efter att ha läst ditt inlägg känns det som att detta inte kommer att bli så bra. Ja det finns inget stopp hos Jojo när det gäller pengar gifts och presentkort.

Ja det kan jag säga att om jag inte hade hört det från jojo själv och sen även av Q (som visserligen använde orden "vi har setts tre dagar i rad") så vet jag inte om jag hade trott på det. Allt tyder tyvärr på att de är tillsammans och att allt som hänt de senaste två månaderna är bedrägeri och skådespel men jag hoppas jag har fel.
2025-04-14, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashinthenight
Ja det kan jag säga att om jag inte hade hört det från jojo själv och sen även av Q (som visserligen använde orden "vi har setts tre dagar i rad") så vet jag inte om jag hade trott på det. Allt tyder tyvärr på att de är tillsammans och att allt som hänt de senaste två månaderna är bedrägeri och skådespel men jag hoppas jag har fel.
Vi får se vad som händer.
2025-04-15, 06:34
Medlem
Nu är jojo bannad men jag vet inte hur länge.
2025-04-15, 10:01
Medlem
Citat:
Nu är jojo bannad men jag vet inte hur länge.

Lajvar me Q igen så hon var bara bannad några timmar.
2025-04-15, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolloliten
Lajvar me Q igen så hon var bara bannad några timmar.

Jo tack jag har precis märkt det. Det måste ju vara fejk och skådespeleri i syfte att få pengar från swish, presentkort och gifts...
2025-04-15, 10:46
Medlem
Det är också "kul" att se hur han verkar vilja undvika att svara på frågorna som en del ställer på om de är tillsammans och om de är vänner igen fast han rimligtvis borde ha sett dom.
2025-04-15, 11:40
Medlem
Citat:
Jo tack jag har precis märkt det. Det måste ju vara fejk och skådespeleri i syfte att få pengar från swish, presentkort och gifts...

Men hon är ju rabiat! Livsfarlig för honom, alla på hennes sida har ju värsta hat-drevet mot honom.
Han riskerar ju att bli nerklubbad av arga människor när hon håller på.
Hon går över alla gränser när hon pratar om/till honom.
Hans tålamod är enormt, jag hade inte orkat höra hälften av det hon säger/skriker.
2025-04-15, 13:59
Medlem
Citat:
Det är också "kul" att se hur han verkar vilja undvika att svara på frågorna som en del ställer på om de är tillsammans och om de är vänner igen fast han rimligtvis borde ha sett dom.

Kan tänka mig att han är ytterst försiktig med att kalla det för ”förhållande” igen. Hon är så pass svartsjuk att hon aldrig någonsin kan bo under olika tak om de är ihop.
Det verkar som han bara minns det fina i deras förhållande, att han kastades ut titt som tätt verkar glömt.
Jag hade aldrig orkat med Jojo, jag värderas sömn, mat mm!
2025-04-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolloliten
Kan tänka mig att han är ytterst försiktig med att kalla det för ”förhållande” igen. Hon är så pass svartsjuk att hon aldrig någonsin kan bo under olika tak om de är ihop.
Det verkar som han bara minns det fina i deras förhållande, att han kastades ut titt som tätt verkar glömt.
Jag hade aldrig orkat med Jojo, jag värderas sömn, mat mm!

Men av allt att döma så är de tillsammans om än kanske bara som KK från hans sida. Hon ser det säkert som ett tecken på att han vill vara tillsammans med henne. Men om det nu är så att inte hela deras uppträdande på tiktok är charader så är hon den mest psykiskt instabila person som finns i Malmö och han... jag vet inte vad man ska kalla han isåfall men om de inte spelar så står han ut med mera än vad någon skulle behöva stå ut med. Spelar de (och det vet vi att de gjort tidigare för att få gifts i matcher och för att folk ska tycka synd om dom och ge dom swish och presentkort) har de sjunkit lägre än de någonsin varit...
2025-04-15, 22:24
Medlem
Citat:
Men av allt att döma så är de tillsammans om än kanske bara som KK från hans sida. Hon ser det säkert som ett tecken på att han vill vara tillsammans med henne. Men om det nu är så att inte hela deras uppträdande på tiktok är charader så är hon den mest psykiskt instabila person som finns i Malmö och han... jag vet inte vad man ska kalla han isåfall men om de inte spelar så står han ut med mera än vad någon skulle behöva stå ut med. Spelar de (och det vet vi att de gjort tidigare för att få gifts i matcher och för att folk ska tycka synd om dom och ge dom swish och presentkort) har de sjunkit lägre än de någonsin varit...

Tror inte det är spel just nu. Inte som innan eftersom ingen av dem tigger pengar.
För matcher, nja, det ger inte så mycket som rena presentkort och Swish.
Däremot är hon sjuk och behöver hjälp, även de som kommenterar hos henne skulle behöva söka hjälp. De slukar ju hennes tårar med hull och hår.
2025-04-16, 02:01
Medlem
Dom är lika sjuka båda två. Han använder uppenbarligen droger igen. J sitter varje kväll och maler på non stop om hur illa han behandlar henne, samma tugg om och om igen i timmar. Sen ett och annat utbrott med hot, skrik, spott och annat galet/psykotiskt beteende. Allt detta för att nästa morgon sitta och skratta och spela match med Q under hela dagen. Fram mot eftermiddagen blir hon svartsjuk på att Q spelar match mot någon random tjej. Efter det spelar dom matcher tillsammans igen och hon anklagar honom om och om igen med samma argument. Tillslut tappar hon det och så börjar visan om igen och igen. Samma sak varje dag.. Att båda J & Q håller på med samma sak dag ut och dag in visar ju på att båda är sjuka.
Senast redigerad av wintercold00 2025-04-16 kl. 02:04.
2025-04-16, 08:23
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wintercold00
Dom är lika sjuka båda två. Han använder uppenbarligen droger igen. J sitter varje kväll och maler på non stop om hur illa han behandlar henne, samma tugg om och om igen i timmar. Sen ett och annat utbrott med hot, skrik, spott och annat galet/psykotiskt beteende. Allt detta för att nästa morgon sitta och skratta och spela match med Q under hela dagen. Fram mot eftermiddagen blir hon svartsjuk på att Q spelar match mot någon random tjej. Efter det spelar dom matcher tillsammans igen och hon anklagar honom om och om igen med samma argument. Tillslut tappar hon det och så börjar visan om igen och igen. Samma sak varje dag.. Att båda J & Q håller på med samma sak dag ut och dag in visar ju på att båda är sjuka.

Nu är de ihop och tjänar pengar på att människor hejar på den ena eller andra.

Det går inte att få alla att förstå hur bedragare jobbar.

De som ger vill ge. Men deras gåvor gynnar varken Q eller J.

Kanske Q isf, pengarna kommer på J:s konto.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in