2024-11-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Då har du missuppfattat hela syftet med tråden! Den handlar Enbart om J o Q o vad dom tar sig för o hur det drabbar oskyldiga!! INTE om människor som på nätet pratar/skriver om det paret gör!

Förstår inte riktigt hur dina kommentarer just nu hör till topic för den delen... Men det är väl en tolkningsfråga?
2024-11-11, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crazysusie
Men snälla, dessa människor har själva blandat ub sig runt paret, det här är en tråd med skäller kring det som händer runt paret. Alltså inte en tråd med bara skvaller om paret 👍 gissar på att du är en av dom!
Nu får du skärpa dig. Denna tråden handlar om J och Q. Hur svårt kan det vara för dig att begripa det.
2024-11-11, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Fast nu får du väl fan ge dig!! Förutom att du spammar tråden med OT inlägg hela tiden så skriver du nu rena hittepå saker!! För i helvete!!!

Personalen va INTE rädda för att dom hade blivit uppringda av ”hatare”!!!!!
Personalen hade blivit informerade av ”hatare” om J o Qs dagliga bedrägeriverksamhet på TT o även blivit uppmanade att själva kolla klippen som finns där. Dom hade även fått höra att både J o Q återkommande livear uppenbart påverkade vilket även syntes på klipp som personalen såg där dom identifierade att det va inspelat i ett av deras rum. Personalen pratade då med paret o ville inte att dom skulle stanna kvar då de inte ville få dåligt rykte pga att paret bor där o konflikt uppstår då!! Vilket hörs i ljudklippet som J spelat in o sen spelar upp i sin Live. Personalen väljer då att ringa polisen o berättar att dom har gäster/paret på boendet som dom vill ska avlägsna sig, o att dom fått information om att paret är bedragare o att paret även ofta är påverkade. Därefter kommer polisen dit!

Bra skrivet !! Finns ju personer här tydligen som vänder och vrider som de vill och varför ?? Ja enligt mig och vad jag tror är tillhör de samma klientel som paret Jojo och Q .
De som filmar J och Q på TT gör ett jäkla bra jobb och detta ör klart bevisat efter alla som skrivit och sagt hur kunde jag bli lurad att swisha dem , el bra du informerar så inte man stöttar lort pundare och bedragare . Dessa " varnings lives har uppenbarligen gjort att idag får de sitta och glo på skärmen 24/7 mot förrut då pengarna bara rullade in .
Att dessa 2 blev avhyst är inte första ggr utan det har de lyckats med många ggr . Alla som sett dem borde fatta att inget boende kan ha 2 personer inhyst som knarkar , skriker . Och de gör de ofta . Sitter de på ett fik fullt med barn och hon sitter och skriker att Q är en hora så .
De som jobbar / äger stället de bodde på hade sett deras lives där de var påverkade och tigger pengar .
Rädda? Ja vem skulle inte det när dessa 2 börjar bråka . Jojo är som en stor skräck ödla när hon sätter igång .
Folk skriver de behöver hjälp ? Hjälp med vad undrar jag ? Hjälp m boende, försörjningsstöd har de sumpat för länge sedan . Hjälp för sitt missbruk ? I så fall hade domstolen dömt henne och frivården till detta . Det ska till mycket idag + egen vilja för att bli beviljad Hjälp mot ett missbruk .
Sedan ännu en gång Hjälp m vad ? Jojo har levt i många år och då i huvudsaken på bedrägeri, hon sålde ett tag häst saker såsom sadlar för 3- 5000 el mer , folk betalade och varken sadel el pengar såg det mer .
Det finns tro det eller ej människor som inte är missbrukare men är genomrutten och anser att andra ska försörja dem .
Finns de som har stöld som heltidsjobb och anser att våra köpta saker är lika mycket deras och då snor man dem .
Så gällande Q och J så är båda fulla av skit , gissar både uppfostran och uppväxten var katastrofal och sedan har det bara fortsatt.
Helt ärligt tror jag båda har ett lågt IQ och även är allmänt dumma i huvudet .

Detta var ju skrivit till de som ännu inte fattat vilka stolpskott J och Q är ännu.
Tycka synd om dem ? Ja det är ju synd om dem som inte har förmågan att skilja på rätt och fel ,hur man som vuxen måste försörja sig själv , lögner är sällan bra i längden .
Jag är en person som månar om de som har det inte så lätt .... men gällande dessa 2 så hoppas jag att de faller längst ner i den svarta gropen där de hör hemma .. parasiter och smuts .

Och ni som spelar in J och Q , varnar och pratar om dem, fortsätt med det ni gör ni är grymma 👊💪
2024-11-12, 13:49
Medlem
Tyst "straff-live" nu, man kickas om man inte swishar, skriver eller likear. Jojo härjar i kommentarerna och hånskrattar åt att alla får glo på en tråkig live. Jag sitter och jobbar och har det i bakgrunden och tycker att det är skönt att slippa höra hennes lögner. Nu blir hon förbannad, hon tänker inte prata med så tråkiga människor!!! Nej, då är det en god idé att sluta livea på TikTok, Jojo.
2024-11-12, 14:27
Medlem
"Får avslag hela tiden"
Dom lär inte kunna få soc på flera månader och så länge dom tar emot swish kommer dom inte få något. Att människor inte fattar detta och ser igenom dom och deras lögner.

Och han "har rätt till ersättning". Om du är här inne och läser Quenan, du har inte rätt till ett skit, du är en luffare och sköter ingenting som krävs av dig.

Jojo lämna tattaren, hade han älskat dig hade han inte bankat dig, hade han älskat dig hade han tvingat kvar dig på boendet så du har tak över huvudet. Hade han älskat dig hade han inte använt dig och er situation som en automat.

Det är inte kärlek . Inte någonstans .
2024-11-12, 14:29
Medlem
Pellerinen-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitoinkog
Vad pratar du om? Kontot har 6129 följare. Jag kan ha tappat räkningen men detta är deras nionde konto sedan det började.

Det räcker nog inte med 9 konton! 😂
2024-11-12, 14:34
Medlem
Pellerinen-2s avatar
Citat:
Hon är ett praktexempel på hur man blir när man lever med en narcissist.

Okej, du menar att hon inte själv är en narcissist då? Jo, det är hon! En manipulativ, beräknande och falsk människa är hon dessutom utöver det!
2024-11-12, 14:42
Medlem
Pellerinen-2s avatar
Citat:
Alla dessa YT videos som görs om paret... Snälla lägg fokus på han pfilen som sitter live dagligen eller något, viktigare att vi får bort de människor som faktiskt är dömda för pedofili eller så... I andra länder är tt tiggare mer utbrett och man kategoriserar dessa i olika grupper. Tt tiggandet har inte etablerats här...

Denne Dalbin som verkar ha någon form av diagnosproblematik..Han verkar vara en villa, vovve, Volvo Svensson som inte alls har en inblick i kvinnlig psykisk ohälsa, misshandel i nära relation, missbruk eller hemlöshet. Det är bisarrt att se han prata om detta par...

Det han och andra granskare vänder sig mot är det bedrägliga beteendet de har. Man behöver inte vara kurator, drogterapeut eller psykoterapeut för att se att det de håller på med är fel! Eller hur?
2024-11-12, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellerinen-2
Okej, du menar att hon inte själv är en narcissist då? Jo, det är hon! En manipulativ, beräknande och falsk människa är hon dessutom utöver det!

Verkligen. Något otroligt. Hon tror själv på lögnerna hon vräker ur sig.
2024-11-12, 16:02
Medlem
Nu är det gladare toner. De visar upp snygga kläder för varandra som Jojo valt ut, Q är mycket nöjd. Jojo nynnar glatt och känner sig snygg. Men sen blir de yra och behöver presentkort på Ica. Coop är för långt bort, och de har varken busskort eller limosin säger de.
2024-11-12, 16:06
Medlem
Roligare blir det nu när hon argt säger att hon inte förstår hur man bara kan sitta och glo i liven utan att aktivera sig. Det hade hon minsann aldrig orkat. "Man har ju ett liv utanför så att säga" säger hon. Vilket liv?

Jag orkar ha deras live i bakgrunden för att lyssna på deras underhållande gratiscontent, men jag orkar även gå att jobba om dagarna. Alla orkar vi olika saker, Jojo!
2024-11-12, 17:13
Medlem
Pellerinen-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eline91
Verkligen. Något otroligt. Hon tror själv på lögnerna hon vräker ur sig.

Hon vet mycket väl vad hon gör, så det hon vill är att Andra ska tro på det. När det då inte plingar till i swish-appen eller kommer in gifts så blir hon irriterad och aggressiv, för det är ju "självklart att hon ska ha hjälp!" ! Då är hennes giftare (inte följare för hon ser dem inte som sådana) inte värda ett ruttet lingon. Enligt mig så är båda två fullständigt slut i skallen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in