Citat:
Ursprungligen postat av
1891-019
Fast nu får du väl fan ge dig!! Förutom att du spammar tråden med OT inlägg hela tiden så skriver du nu rena hittepå saker!! För i helvete!!!
Personalen va INTE rädda för att dom hade blivit uppringda av ”hatare”!!!!!
Personalen hade blivit informerade av ”hatare” om J o Qs dagliga bedrägeriverksamhet på TT o även blivit uppmanade att själva kolla klippen som finns där. Dom hade även fått höra att både J o Q återkommande livear uppenbart påverkade vilket även syntes på klipp som personalen såg där dom identifierade att det va inspelat i ett av deras rum. Personalen pratade då med paret o ville inte att dom skulle stanna kvar då de inte ville få dåligt rykte pga att paret bor där o konflikt uppstår då!! Vilket hörs i ljudklippet som J spelat in o sen spelar upp i sin Live. Personalen väljer då att ringa polisen o berättar att dom har gäster/paret på boendet som dom vill ska avlägsna sig, o att dom fått information om att paret är bedragare o att paret även ofta är påverkade. Därefter kommer polisen dit!
Bra skrivet !! Finns ju personer här tydligen som vänder och vrider som de vill och varför ?? Ja enligt mig och vad jag tror är tillhör de samma klientel som paret Jojo och Q .
De som filmar J och Q på TT gör ett jäkla bra jobb och detta ör klart bevisat efter alla som skrivit och sagt hur kunde jag bli lurad att swisha dem , el bra du informerar så inte man stöttar lort pundare och bedragare . Dessa " varnings lives har uppenbarligen gjort att idag får de sitta och glo på skärmen 24/7 mot förrut då pengarna bara rullade in .
Att dessa 2 blev avhyst är inte första ggr utan det har de lyckats med många ggr . Alla som sett dem borde fatta att inget boende kan ha 2 personer inhyst som knarkar , skriker . Och de gör de ofta . Sitter de på ett fik fullt med barn och hon sitter och skriker att Q är en hora så .
De som jobbar / äger stället de bodde på hade sett deras lives där de var påverkade och tigger pengar .
Rädda? Ja vem skulle inte det när dessa 2 börjar bråka . Jojo är som en stor skräck ödla när hon sätter igång .
Folk skriver de behöver hjälp ? Hjälp med vad undrar jag ? Hjälp m boende, försörjningsstöd har de sumpat för länge sedan . Hjälp för sitt missbruk ? I så fall hade domstolen dömt henne och frivården till detta . Det ska till mycket idag + egen vilja för att bli beviljad Hjälp mot ett missbruk .
Sedan ännu en gång Hjälp m vad ? Jojo har levt i många år och då i huvudsaken på bedrägeri, hon sålde ett tag häst saker såsom sadlar för 3- 5000 el mer , folk betalade och varken sadel el pengar såg det mer .
Det finns tro det eller ej människor som inte är missbrukare men är genomrutten och anser att andra ska försörja dem .
Finns de som har stöld som heltidsjobb och anser att våra köpta saker är lika mycket deras och då snor man dem .
Så gällande Q och J så är båda fulla av skit , gissar både uppfostran och uppväxten var katastrofal och sedan har det bara fortsatt.
Helt ärligt tror jag båda har ett lågt IQ och även är allmänt dumma i huvudet .
Detta var ju skrivit till de som ännu inte fattat vilka stolpskott J och Q är ännu.
Tycka synd om dem ? Ja det är ju synd om dem som inte har förmågan att skilja på rätt och fel ,hur man som vuxen måste försörja sig själv , lögner är sällan bra i längden .
Jag är en person som månar om de som har det inte så lätt .... men gällande dessa 2 så hoppas jag att de faller längst ner i den svarta gropen där de hör hemma .. parasiter och smuts .
Och ni som spelar in J och Q , varnar och pratar om dem, fortsätt med det ni gör ni är grymma 👊💪