2025-09-20, 18:55
Medlem
Någon som hunnit prova nya Härjedalspizza och kan lämna omdöme?
Citera
2025-09-20, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoZeCo
Kan varmt rekommendera Garants mozzarella, pomodori conditi e rucola (den rektangulära lådan på 635g) riktigt bra och inte bara för att vara en fryspizza, den är verkligen god och kostar bara ca 58kr
Jag passar på då ica säljer 3 st för 99..
Där kan du stå och få knappt 2 st..
Citera
2025-09-20, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoZeCo
Kan varmt rekommendera Garants mozzarella, pomodori conditi e rucola (den rektangulära lådan på 635g) riktigt bra och inte bara för att vara en fryspizza, den är verkligen god och kostar bara ca 58kr
Hittade en länk, https://www.garantskafferiet.se/vara...za-mozzarella/

Har aldrig sett den, brukar inte kolla i deras frysdisk. Ska absolut testas vid tillfälle, eller någon av de andra Garant. Det brukar vara ett bra och prisvärt märke.

Citat:
Ursprungligen postat av makumba
Jag passar på då ica säljer 3 st för 99..
Där kan du stå och få knappt 2 st..
Tvivlar på att ICA säljer Axfoods pizza (Garant).
Senast redigerad av Stiffinger 2025-09-20 kl. 19:32.
Citera
2025-10-26, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Någon som hunnit prova nya Härjedalspizza och kan lämna omdöme?
Dåligt drag här i tråden så jag får citera mig själv då jag nu testat Härjedalspizza. Fanns i smakerna Margherita (70kr) och en med älgkött på för 120kr. Jag testade margheritan.

Den är betydligt mer ”klassisk turkpizza på hörnet” än Suprema eller andra fryspizzor. Känns som en vanlig turkpizza som bara frusits ned. Den var god och får helt klart godkänt. God tomatsås.

Jag föredrar fortfarande Suprema, men det är kul med variation då Härjedalspizza är mycket tunnare. Ibland vill man ju ha en turkpizza hellre än en ”finpizza”.

Sammanfattning: Sämre än Suprema men bättre än alla andra fryspizzor. Betyg: 7,5/10!
Citera
2025-10-27, 01:28
Medlem
Citat:
Dåligt drag här i tråden så jag får citera mig själv då jag nu testat Härjedalspizza. Fanns i smakerna Margherita (70kr) och en med älgkött på för 120kr. Jag testade margheritan.

Den är betydligt mer ”klassisk turkpizza på hörnet” än Suprema eller andra fryspizzor. Känns som en vanlig turkpizza som bara frusits ned. Den var god och får helt klart godkänt. God tomatsås.

Jag föredrar fortfarande Suprema, men det är kul med variation då Härjedalspizza är mycket tunnare. Ibland vill man ju ha en turkpizza hellre än en ”finpizza”.

Sammanfattning: Sämre än Suprema men bättre än alla andra fryspizzor. Betyg: 7,5/10!
70 spänn för den simplaste fryspizzan är ju mer än dubbelt av vad DrRoetker korstar som har bra fryspizzor....
Citera
2025-10-27, 01:35
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
liba pizza är bäst och billigast.
Citera
2025-10-27, 01:38
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
liba pizza är bäst och billigast.

Vad är det för fryspizza? Supreme med extra topping klår alla turkpizzor.
Citera
2025-10-27, 01:45
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vad är det för fryspizza? Supreme med extra topping klår alla turkpizzor.

det är ingen fryspizza det är orientaliska liba bröd man använder som pizza deg, skjuts in i ugnen5-6 minuter sen mums,
https://theresematochbak.se/kebabpizza-pa-libabrod/
Citera
2025-10-27, 01:47
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
det är ingen fryspizza det är orientaliska liba bröd man använder som pizza deg, skjuts in i ugnen5-6 minuter sen mums,
https://theresematochbak.se/kebabpizza-pa-libabrod/

Fel tråd då. Här pratar vi god fryspizza. Suprema är kanon.
Citera
2025-10-27, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
70 spänn för den simplaste fryspizzan är ju mer än dubbelt av vad DrRoetker korstar som har bra fryspizzor....
Ja, fast den är också bättre än Dr Oetkers vanliga fryspizzor, alltså inte Suprema.
Citera
2025-10-28, 00:16
Medlem
Citat:
Ja, fast den är också bättre än Dr Oetkers vanliga fryspizzor, alltså inte Suprema.
Dr Oetkers pizzor är extremt prisvärda. vad är det som gör att dom andra är mer värda en det mer än dubbla priset?
Citera
2025-10-29, 16:25
Medlem
CoZeCos avatar
Provade just grandiosa supreme kebab, den var helt ok, som deras vanliga kebab fast större och med mer ingredienser på.

Har inte så mycket att klaga på här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in